Hehe...må jo benytte sjansenMå være stille siden du sitter her ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...må jo benytte sjansenMå være stille siden du sitter her ja![]()
Men når du flyttet så sa du det ikke lenger?Det sa jeg før, da jeg bodde på Sunnmøre.
Hvis ikke får jeg aldri skrevet noeDet gjorde jeg også før i dag.
??? Hva betyr det? At jeg ikke har noe liv?Nei da kan man ikke ha noe liv
Og potetgull er bare potetgullDet gjør jeg også![]()
Oi, da har det blitt endel innlegg idagVis vedlegget 91945fortsatt på 2.plass enda![]()
Eg seier chips :-DDet sa jeg før, da jeg bodde på Sunnmøre.
Du har vel noen runder i løpet av dagenAmmepause nå![]()
hehe, ikke så still elikevel neiGjør vist detmen trodde ikke det selv
trodde jeg var en stille sjel så fikk sjokk når jeg såg plasseringen min
![]()
Jepp! Ser ut til det jadu blir ikke med på skravlingen du.. forsvinner hver gang du tar oss igjen![]()
Fort gjort å dette ut ja... Heng ikkje med på halvparten.. Men kjekt likevelNei kan visst ikke det noen her..
Jepp, det er detOg potetgull er bare potetgull![]()
Neida, jeg lå på 5.plass tidligere idaghun har da ligget der i hele dag hun![]()
Å så koselig med luciaJa, snap er kos![]()
Ja, me har fått velkomstbrev og greier, så no nærmar det segOg så skal me på Luciafeiring saman med barnehagen neste fredag. Litt "oppvarming"
Det blir heilt sikkert kos, og det går heilt sikkert fint å begynne.. Berre litt skummelt å "gi" ho frå seg...
Det så godt ut
Slutta å si det da jeg flyttet til ØstlandetMen når du flyttet så sa du det ikke lenger?![]()
Ja har skravlet braOi, da har det blitt endel innlegg idag![]()
Haha...så generøs du er!Det er jeg! men det var jul.. så tenkte bare at det var sikkert noen andre som hadde mere behov for den enn meg![]()
5.plass er ikke dårlig da. Jeg nærmer meg plass 50 eller noeNeida, jeg lå på 5.plass tidligere idag![]()
Hehe ikke jeg heller.Fort gjort å dette ut ja... Heng ikkje med på halvparten.. Men kjekt likevel![]()