Skravletråd :)

Nettopp lagt på senga også så ja, det var deilig :)
Men den termostaten min får jeg ikke skrudd ned. Spesielt når man er gravid det der altså. Mye varmere enn til vanlig.

Må ikke være alt for sen i seng her heller altså. Det har blitt alt for sent de siste dagene, og tidlig opp. For deretter fullt programm.

Ja., Var veldig varm jeg også husker jeg:P

Det var faktisk ikke deilig i det hele tatt, haha.
Er nemlig medisisnk tatoering, altså permanent make up. Så var det 2. påfyll.
Ikke så behagelig det:p Men blir veldig bra da, og deilig ikke fikse på det selv:)

Eyeliner og øyebryna...

Huff, det er ikke bra:/
Så derfor ble det som det ble. Målet var å holde ut sept. men jeg klarte ikke lengre enn 25.aug :(
Jaja, ser frem til at det blir bedre :)

Ikke så deilig behandling jeg hadde i dag, men normalsett er det digg ja;)

Det må du:)
Nei, leste det rett etter jeg hadde postet :P Godt å få det gjort da hvertfall ;) Vurderer å tatovere øyenbryn selv. Begynner å bli rimelig lei all denne nappinga :P

Så derfor ble det som det ble. Målet var å holde ut sept. men jeg klarte ikke lengre enn 25.aug :(
Jaja, ser frem til at det blir bedre :)

Ja, det er viktig å se fremover:D
Men du fikk dusjet og skiftet på sengen til slutt eller:P?

Nei, leste det rett etter jeg hadde postet :p Godt å få det gjort da hvertfall ;) Vurderer å tatovere øyenbryn selv. Begynner å bli rimelig lei all denne nappinga :p

Hehe;) Ja...det er ikke direkte vondt, men jævlig ubehhagelig og når hun har holdt på en stund blir man jo så øm:P

Det var faktisk ikke deilig i det hele tatt, haha.
Er nemlig medisisnk tatoering, altså permanent make up. Så var det 2. påfyll.
Ikke så behagelig det:P Men blir veldig bra da, og deilig ikke fikse på det selv:)

Aha... Høres vondt ut? Øyenbrynene eller?

Hehe;) Ja...det er ikke direkte vondt, men jævlig ubehhagelig og når hun har holdt på en stund blir man jo så øm:p
Blir vel samme sort smerte/ømhet som ved vanlig tatovering vil jeg tro? :)

Back
Topp