Helt klartDet er best med lefse![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt klartDet er best med lefse![]()
NeiDu gir deg ikke på den?![]()
Samme herJeg klarer såvidt å holde meg våken![]()
Jeg har det av og til når han er vekkeJeg også elsker hvitløk, heldigvis gjør mannen min også det![]()
Nam. Det hørtes godt ut!Det hørtes utrolig godt ut. Vi skal ha svinestrimler i morgen, men skal hvitløksmarinere dem og ha ris og salat til![]()
Tss... Salsa og guacomole hører til derNei, forbedrer den![]()
Det blir spennende daJepp, det var der. Veldig spent på bildene da, har ikke sett noen av dem enda. Tar ekstra lang tid nå før jul :/
Håper det ble noe bra da![]()
Ostesmørbød og pølser er jeg enig medNeiketchup hører til pølser, pommesfrit og ostesmørbrød
![]()
Og likevel kommer jeg vel til å slite med søvnen i natt ogsåSamme her![]()
Alt smaker bedre med hvitløkJeg har det av og til når han er vekke![]()
Ja, det hadde jeg regnet med. Må se litt nærmere på prislusta og regne sammen de nærmeste dageneDet blir spennende daEr noen bra vettu
Men får sikkert en stor regning![]()
Det er veldig godtNam. Det hørtes godt ut!
Har aldri vært der. Er det bra?Langegården![]()
Huff, så kjedeligOg likevel kommer jeg vel til å slite med søvnen i natt også![]()
Salsa og rømmeTss... Salsa og guacomole hører til der![]()
Blir kyllingfilet her imorgen . Tilbehør er ikke bestemt ennåDet er veldig godtGleder meg til i morgen
![]()
Har aldri vært der. Er det bra?![]()
Kyllingfilet er også veldig godt. Jeg ELSKER kylling i alle varianterBlir kyllingfilet her imorgen . Tilbehør er ikke bestemt ennå![]()