Jeg ligger her til observasjon. Men de har nå ikke observert noe siden i formiddag![]()
Oj! Har tydligvis gått glipp av noe... Tenkte å spørre om du ville har besøk i løpet av uken, men blir du liggende inne kan vi heller ta turen ned på KK til deg?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ligger her til observasjon. Men de har nå ikke observert noe siden i formiddag![]()
Svarte deg på FacebookOj! Har tydligvis gått glipp av noe... Tenkte å spørre om du ville har besøk i løpet av uken, men blir du liggende inne kan vi heller ta turen ned på KK til deg?!![]()
flink!Gjort mange ærendsendt en drøss med mailer
enn du?
Var egentlig det vi skulle få servert her ogsåBle visst taco her..
Ja, hvis vi begynner planlegging snart så må det jo gåNeste år![]()
Det var laks til middagog det liker jeg ikke. Men spiste nå litt så jeg fikk mat i meg
![]()
Taco hørtes digg ut xD her blei det røde pølser idag visst xDVar egentlig det vi skulle få servert her også![]()
flink!
Har gjort unna en del klesvasker, ført regnskap (blæh), og trena![]()
Så kjedelig da:/Her måtte jeg spise det de serverte . Laks , poteter , grønnsaker og rømmesaus. Jeg som ikke liker rømmeog heller ikke laks!
Du ligger vel temmelig langt oppTrodde seriøst jeg hadde ramla langt ned i dag jeg, så mange innlegg det var her...![]()
Gadd ikke? Dårlige greier![]()
Ja, vi må få til en tur neste årDa får dere ta dere en tur![]()
Du er ikke alene. Har glemt hvordan man trener jeg og...Flink du ervet ikke hva det betyr å trene lengre jeg
![]()
Du ligger vel temmelig langt opp![]()
Du tok vel temmelig mange innlegg i løpet av helga, og det er jo mindre skravling på en hverdagVar fortsatt på 3. selv om jeg nesten ikle har vært her idag. Var sikker på at jeg hadde dumpa litt![]()
hehe den båten var jeg i for ikke sååå lenge sidenFlink du ervet ikke hva det betyr å trene lengre jeg
![]()
Du er ikke alene. Har glemt hvordan man trener jeg og...![]()
hehe den båten var jeg i for ikke sååå lenge sidenmen plutselig kom ånden og tok meg
deilig egentlig, og skal nyte det mens det varer
![]()