Nei egentlig ikke, han syter svært skelden om han er syk faktisk.Har han litt mannesyke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei egentlig ikke, han syter svært skelden om han er syk faktisk.Har han litt mannesyke?
Bokklubben har, vet ikke om goboken har.Har bokklubben tilbug på teater? Er med i goboken.
Haha...tullemusEn dag da eller?![]()
Haha...håper jeg klarer å henge med etterhvert![]()
Ellers har jeg ingen mulighetHåper det![]()
Mange koselige tradisjonerJa selvsagt, vi satt alltid ut grøt i fjøsen. Nå setter vi kjeks eller grøt utfor døra på kvelden, bor i byggefelt. Julegrantenning rekker vi aldri :/ Husker det var koselig![]()
Bor i nærheten av LarvikJuleby, hvor bor du? Høres morsomt ut!
Får jo så mye å svare på når andre er aktiveDu også ser jeg![]()
Jeg tullemus? Næsjda.Haha...tullemus![]()
Så dumt daaaHan er det ja!![]()
Ingen som er aktive her velFår jo så mye å svare på når andre er aktive![]()
Aldri si aldriJeg kommer aldri til å ha 6000 innlegg her![]()
Hvilke andre aktiviteter MÅ dere gjøre i julen/desember?
Her VAR det å gå på skøyter i min barndomOg selvsagt mye TV og baking.
Koselig :9 Det med å gi faddergave har jeg ikke tenkt på før, uff.. er det vanlig? De får jo vanlig gave men ikke tenkt på fra fadderbarnet..Forskjellig, kjøper litt hobbystt på nille og panduro. laget som poden skal gi til ffaddere osv.
Nå er hun 13 mnd, vi har alltid avvent de rundt 7-8 mnd og da sov de gjennom, men når hun er aller siste baby så ble vi litt ettergivende![]()
Har:
Arthurs julegaverace
Astrid lindgrens jul
Mikkes jul
Jul i Andeby
Polarekspressen
Hjem kjære hjem
Flåklypa
Jul i skomakergata
Hjemme alene 1,2..
Mirakelet på manhatten
Santa claus
Love actually
Mens vi venter
Elf
Julens helter
Skal kjøpe:
Jul i Flåklypa
Neida er nok ikke så vanlig, men vi synes det er koselig å gjøre litt stas på de.Jeg har o alltid fått av mine fadderbarnKoselig :9 Det med å gi faddergave har jeg ikke tenkt på før, uff.. er det vanlig? De får jo vanlig gave men ikke tenkt på fra fadderbarnet..
Kommer sikkert flereÅhh så mye flott, takk skal du ha
Dra i skogen og hogge eget juletre![]()