Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Har du ikke det
Trodde det, men ikke ifølge lista...har en over meg vel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du ikke det
Eneste symptomet jeg har nå er kviser. Bruker vanligvis å ha litt smerter under el så synes det er rart jeg ikke har noe nå...Veeeldig. Har veldig dumme symptomer i dag. Bivirkninger på EL tror jeg ...![]()
Veeeldig. Har veldig dumme symptomer i dag. Bivirkninger på EL tror jeg ...![]()
Smør på flesk...hahaha
Nja, hvis det er det som må til for å få flere barn så er den velkommen tilbake som en liten gjesteopptreden![]()
Det er sant. Liker du ikke rømme dressing heller?
Da kan du få slippe å få den tilbakeJeg skal ikke det![]()
De med hvitløk? De er godeKommer an på hvor mye rømme det er i de...spiser de som følger med bestillingspizzaer. De smaker jo ikke rømme![]()
Nja, hvis det er det som må til for å få flere barn så er den velkommen tilbake som en liten gjesteopptreden![]()
Kommer an på hvor mye rømme det er i de...spiser de som følger med bestillingspizzaer. De smaker jo ikke rømme![]()
Da kan du få slippe å få den tilbake![]()
De med hvitløk? De er gode![]()
Helt enigHelt enig med deg. Men ho trenger egentlig ikke komme i mellomtiden. Tette barn er gøy![]()
Helt enig med deg. Men ho trenger egentlig ikke komme i mellomtiden. Tette barn er gøy![]()
Helt enigKan godt få tvillinger også for den saks skyld
![]()
Det meste med hvitløk er egentlig godtDet er de!
Opprette besøksforbudFlott! Hun er ikke velkommen lengre![]()
Ja, jeg hadde bare blitt gladDet kunne jeg faktisk ha tenkt meg![]()
Var ikke denne om grillet pølse?Rømme er ikke noe smak å hive seg etterhaha
Men guacamole er BEST!!!![]()