ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
JaJa, 31.plass denne mnd blir nok temmelig surt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaJa, 31.plass denne mnd blir nok temmelig surt![]()
Ja. Men han er ikke hjemme før om tidligst en time ennå![]()
Den er ganske lei jaJa, 31.plass denne mnd blir nok temmelig surt![]()
Mine blir sprø i ovnenuten noe olje på
![]()
I Kristiansund har han vært nåJaja, bedre sent enn aldriHar han vært langt vekke?
I Kristiansund har han vært nå![]()
Det som er viktig er å sile vekk all vesken før den blir kald .. Selvom du ikke ser noe særlig veske, så kjør det oppi en sil med små hull. Og trykk gjerne litt på det , så alt kommer utHvordan gjør du det da? Mine ble rare![]()
Ja han reiser til hele verden. Kom hjem fra russland for to uker sidenAha. Reiser han utenlands også?
Her reiser heldigvis mannen sjelden i jobb. Jobber i oljen, men på land![]()
Ja han reiser til hele verden. Kom hjem fra russland for to uker siden![]()
Det som er viktig er å sile vekk all vesken før den blir kald .. Selvom du ikke ser noe særlig veske, så kjør det oppi en sil med små hull. Og trykk gjerne litt på det , så alt kommer utfor hvis det er vått blir de ikke sprø
![]()
Ja jeg er nok blitt vant til det . Han har alltid holdt på sånnDet blir jo en vane når mannen reiser mye i jobb sikkert. Ekstra godt når han kommer hjem også![]()
Og jeg fyller de ikke før fyllet er blitt kaldtTakk for tipsda skal jeg kanskje teste 50/50 da for å se hva som blir best
![]()
Den vil jeg også seOg jeg fyller de ikke før fyllet er blitt kaldtkan finne frem oppskriften jeg bruker
![]()
Ja jeg er nok blitt vant til det . Han har alltid holdt på sånn![]()
Og jeg fyller de ikke før fyllet er blitt kaldtkan finne frem oppskriften jeg bruker
![]()
Den vil jeg også se
Vårruller er så godt![]()
Denne bruker jegÅ, det hadde vært veeeldig snilt av deg
Har vel fylt kaldt jeg og da, så da har jeg gjort noe riktig![]()
Denne bruker jeg![]()
http://www.asiatenmat.no/index.php?option=com_content&view=article&id=109&Itemid=99
Så 225 grader i ovnen i ca 20 min. Da snur jeg de etter halvveis .![]()
Den er veldig godTuuusentakk
Skal prøves ut når energien er litt bedre![]()
Den er veldig god![]()