Skravletråd

Natten til mor i huset har blitt tilbringet over bøtta. Fysj som jeg hater oppkast!
Lillegull våkner ca hver andre time for amming og det "gjorde seg" å ligge kvalm samtidig :p
 
Heisann folkens! Jeg er ny innpå forumet her. Har en sønn født 9.mai 2014. Gleder meg til å bli aktiv innpå her! :D

Velkommen jeg er også helt ny, meldte meg inn i dag. Jeg har ikke barn enda men prøver som bare det, er bare helt i begynnelsen med prøvingen da, men kjente jeg trengte å skravle litt med andre babyinteresserte, ikke så mange av mine venner som er helt der enda! Så ser for meg at jeg kan bli veldig aktiv innpå her! Heldig er du som har en liten sønn allerede før du meldte deg inn ❤️ du har vel masse erfaringer å sånn, jeg føler meg helt grønn :p
 
Vi fikk også svar, ikke førstevalget, men håper det blir bra likevel :)
 
Velkommen jeg er også helt ny, meldte meg inn i dag. Jeg har ikke barn enda men prøver som bare det, er bare helt i begynnelsen med prøvingen da, men kjente jeg trengte å skravle litt med andre babyinteresserte, ikke så mange av mine venner som er helt der enda! Så ser for meg at jeg kan bli veldig aktiv innpå her! Heldig er du som har en liten sønn allerede før du meldte deg inn ❤️ du har vel masse erfaringer å sånn, jeg føler meg helt grønn :p

Takk! Velkommen til deg også! :D Tja, erfaring kommer med tiden! Jeg hadde knapt tatt i barn før jeg fikk min, så man lærer mye av å ha barn! Masse lykke til med prøvingen, håper dere får det til! hvor gammel er du ? :) Om du lurer på noe er det bare til å sende en melding, :D
 
Lenge siden vi har skravlet her nå!
Snuppa her har slitt med forstoppelse/veldig hard avføring i noen måneder nå. Vi har fulgt alle tips, og det fungerer til en viss grad.
Men vi vet at hun MÅ drikke mer vann enn hun gjør, men hun liker bare å ta en liten slurk i ny og ned, og litt mer til måltidene. Men hun drikker ikke mye.
Kan vi f.eks prøve en liten dråpe sukkerfri saft i vannet, eller er det fy-fy? Hva synes dere? Noen erfaringer?
Hun er over 13 mnd nå.
 
Lenge siden vi har skravlet her nå!
Snuppa her har slitt med forstoppelse/veldig hard avføring i noen måneder nå. Vi har fulgt alle tips, og det fungerer til en viss grad.
Men vi vet at hun MÅ drikke mer vann enn hun gjør, men hun liker bare å ta en liten slurk i ny og ned, og litt mer til måltidene. Men hun drikker ikke mye.
Kan vi f.eks prøve en liten dråpe sukkerfri saft i vannet, eller er det fy-fy? Hva synes dere? Noen erfaringer?
Hun er over 13 mnd nå.
Sniker fra juli. Har du prøvd å gi vann med sugerør? Min synes det er så gøy og drikker masse da! :)

Han er 10.5 mnd :)
 
Lenge siden vi har skravlet her nå!
Snuppa her har slitt med forstoppelse/veldig hard avføring i noen måneder nå. Vi har fulgt alle tips, og det fungerer til en viss grad.
Men vi vet at hun MÅ drikke mer vann enn hun gjør, men hun liker bare å ta en liten slurk i ny og ned, og litt mer til måltidene. Men hun drikker ikke mye.
Kan vi f.eks prøve en liten dråpe sukkerfri saft i vannet, eller er det fy-fy? Hva synes dere? Noen erfaringer?
Hun er over 13 mnd nå.
Det anbefales ikke å gi sukkerfrie produkter til barn under 3 år, kroppen klarer ikke håndtere aspartamen.

Bruk vanlig saft eller rett og slett tynn ut smoothie/Eplejuice :) :)
 
Sniker fra juli. Har du prøvd å gi vann med sugerør? Min synes det er så gøy og drikker masse da! :)

Han er 10.5 mnd :)

Aldri prøvd sugerør nei, men det skal jeg jammen prøve! Hu greide å drikke fra sugerør for første gang i går gitt, litt eplejuice til de små. Og hu synes sugerrør er gøy, så det skal jeg prøve på :D
 
Aldri prøvd sugerør nei, men det skal jeg jammen prøve! Hu greide å drikke fra sugerør for første gang i går gitt, litt eplejuice til de små. Og hu synes sugerrør er gøy, så det skal jeg prøve på :D
Supert. Si ifra hvordan det går :D
 
Lenge siden vi har skravlet her nå!
Snuppa her har slitt med forstoppelse/veldig hard avføring i noen måneder nå. Vi har fulgt alle tips, og det fungerer til en viss grad.
Men vi vet at hun MÅ drikke mer vann enn hun gjør, men hun liker bare å ta en liten slurk i ny og ned, og litt mer til måltidene. Men hun drikker ikke mye.
Kan vi f.eks prøve en liten dråpe sukkerfri saft i vannet, eller er det fy-fy? Hva synes dere? Noen erfaringer?
Hun er over 13 mnd nå.

Her har lillegutt slitt med det samme. Og han nå begynt på laktolose, etter samråd med lege selvsagt. Men han har også begynt å drikke mye mer ette vi introduserte sugerør. I tillegg eelsker han utvannet juice:) håper det går bedre med jenta di. Er så vondt for de med hard mage:(
 
Hvordan går det med oss damene? ♡

Jo her går det bare bra :) Kommende storebror er vill og løper og smaker på absolutt alt for tiden :p Men han koser seg med alt av nye oppdagelser :) Ellers har han fått veldig varmeutslett denne uken, så har måttet være inne i går og i dag :)

Hvordan går det med dere ?❤️
 
Her går det bare bra:) Snuppa har nettopp tatt sine første skritt, og nå nytes ferie:) Savner all aktiviteten som var her da vi var gravide og de første mnd...:)
 
Back
Topp