Skravletråd

Beklager at det er stille fra meg men babyforum gjør meg vondt i vår situasjon :/ orker ikke :/ men kan stikke innom :) torsdag er dagen for utredning ... Lei av at ting tar tid :/ håper å får svar på torsdag :) vil bare ha mens om jeg ikke er gravid ... 10 dager over tiden nå .... Så er jo gladere nå men samtidig ikke :/ symtomer har jeg og ! :)

Beklager at det er stille fra meg men babyforum gjør meg vondt i vår situasjon :/ orker ikke :/ men kan stikke innom :) torsdag er dagen for utredning ... Lei av at ting tar tid :/ håper å får svar på torsdag :) vil bare ha mens om jeg ikke er gravid ... 10 dager over tiden nå .... Så er jo gladere nå men samtidig ikke :/ symtomer har jeg og ! :)
Du får stikke innom når du har lyst;):)

Stikker innom nå :) men er bare forbanna på gravide så er ikke så hyggelig kanskje :/ unnskyld men klarer ikke styre dette. . .

Idag skal vi ut en tur i fin været også er det bursdag i morgen for mormor med familiemiddag ute :) gleder meg! Duda? :)

Stikker innom nå :) men er bare forbanna på gravide så er ikke så hyggelig kanskje :/ unnskyld men klarer ikke styre dette. . .
Kjekt du stikker innom.
Ikke lett å styre følelsene, så skjønner det...men du er nå ikke alene, tar tid her og...Og vips har vi en baby til i hus begge to. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves:D

Idag skal vi ut en tur i fin været også er det bursdag i morgen for mormor med familiemiddag ute :) gleder meg! Duda? :)

Så deilig. Nydelig vær her også. Har vært på lang tur nå. På fjellet, hilst på dyrene på gården, lekt på lekeplassen:D
Nå er det snart senvakt på meg.
I morgen er det tidligvakt og arbeid i hagen. Svigers kommer opp.

Kjekt du stikker innom.
Ikke lett å styre følelsene, så skjønner det...men du er nå ikke alene, tar tid her og...Og vips har vi en baby til i hus begge to. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves:D
trøster meg med at når de har 1 åringer i huset har jeg en baby :) snart er det vår tur <3

Så deilig. Nydelig vær her også. Har vært på lang tur nå. På fjellet, hilst på dyrene på gården, lekt på lekeplassen:D
Nå er det snart senvakt på meg.
I morgen er det tidligvakt og arbeid i hagen. Svigers kommer opp.
deilig. ha en fin jobb dag :) koselig det da

God morgon, god mandag og ei riktig god veke til alle saman! :D

God morgon, god mandag og ei riktig god veke til alle saman! :D
God morgen! God mandag og uke :) her skal vi ta det helt rolig idag og bare slappe av :D tenkte meg en tur på ikea for å få tak i noen gaffler og litt sånn :)

Heihei:D Tusen takk og lige måde;)
Mye spennende planer som sker denne uken da?:)
Ikkje så veldig mykje utenom jobb. Gubben skal reise litt denne veka, så er litt aleinemamma. Haha. Men me skal nok kose oss. :D du då?

God morgen! God mandag og uke :) her skal vi ta det helt rolig idag og bare slappe av :D tenkte meg en tur på ikea for å få tak i noen gaffler og litt sånn :)
Ah, det må vere kjekt å ha IKEA i nærheita:D eg hadde sikkert brukt altfor mykje pengar eg då:p

Ikkje så veldig mykje utenom jobb. Gubben skal reise litt denne veka, så er litt aleinemamma. Haha. Men me skal nok kose oss. :D du då?
Det gjør dere nok:)
Tja. 3 ekstravakter på meg denne uken.
Svømming.
Åpen barnehage.
Arbeid i hagen.
Kino.
Kinarestaurant.
Besøker
Ca. det som skjer:D

Det gjør dere nok:)
Tja. 3 ekstravakter på meg denne uken.
Svømming.
Åpen barnehage.
Arbeid i hagen.
Kino.
Kinarestaurant.
Besøker
Ca. det som skjer:D
Høres jo ut som ei heilt grei veke det:D
Har du stor hage? Kjekt å jobbe i hagen. Eg driv også og planlegger alt eg skal gjere der:p

Back
Topp