jepp :/ holdt på besvime på jobb idag... derfor er jeg ute i arbeidsutprøvelse for å se hva jeg orker![]()
Såpass:/ Håpe du kan finne en passende arbeidsmengde så du får jobbet litt, men samtidig har overskudd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jepp :/ holdt på besvime på jobb idag... derfor er jeg ute i arbeidsutprøvelse for å se hva jeg orker![]()
henter positiv energi av gutten og jenta mi, men når jeg er borte fra de har jeg ingentingSåpass:/ Håpe du kan finne en passende arbeidsmengde så du får jobbet litt, men samtidig har overskudd.
Mhm, og helgen skal man jo sånn egentlig slappe av tenker jeg. Selvom det sjelden skjer herSkal på jobb i morgen tidlig, så kan ikke være sen i seng
![]()
Flink du også daHva kake bakte du?
![]()
Ja man skal vel egentlig detmen veldig begrenset av hvor mye man får slappe av med 3 barn å
Greit med litt jobb å da
Jeg bakte sjokoladekake![]()
Haha ja akkurat nå så føler jeg det sånner vi heldige, så får vi oss en fin tur ut
ofte det er en som er misfornøyd
hehe..
Mmm har bare prøvd banankake jeg
Her kjøpte jeg en pose med surt godteri og noe sjokoladeog selvfølgelig en "blå burn"
der da?
Ja, ikke alltid like lett å gjøre alle 3 tillags vil jeg tro.
Ahh, godt det. Bananmuffins slo an både hos liten og stor!!
Surt og sjokolade her også+ pepsi maxDu og burn altså
![]()
Hehe skjønnerHehe nei ikke alltid lett det.. for Leoh er jo ikke glad i snø, og vil kun sitte på akebrett eller i vogn OM det er i bevegelse.. hehe Emira klager fort over å fryse på nese eller hake, og Liana ble skremt av den gangen vi blåste over ende..så hun vil inn med engang det blåser littMEN de elsker å være ute da! Må bare være det rette været haha
Haha burn må tilfor pepsi max eller de andre "cola-lignende" brusene liker jeg ikke!
![]()
Ops sendte for fort
Fine Oliver i fartaog ikke lite stolt heller da
![]()
Hehe skjønnerMen hvordan er været hos dere nå da??Har jo vært helt gale her på Vestlandet!!:S Storm og uvær . Ene dagen i uken turte jeg ikke ut med Oliver J engang for var redd vi skulle blåse over ende.
Haha, jaaaSlengt fra seg glasset sitt på gulvet har han også ser jeg
![]()
Akkurat nå er det is og ikke noe merpå fredag regnet det og blåste masse etter å ha snødd 2 dager
skikkelig gøy! Får ikke brukt akebrettene nå hvertfall
![]()
Haha ja de er ikke så nøye med tingene dem har![]()
Nei, en stund siden akebrettet har vært i bruk her også gitt...Må reise på hytten for det. Der er det visst syke mengder snø nå!! Svigers ringte her i sted og lurte på om det var fare for taket og om vi måtte reise opp å måke av...men tar det i begynnelen av uken. Er ikke så kritisk![]()
Nei, på ingen måteDet der er bare billig ikeaglass så det er ikke så farlig
![]()
Såpass med snø ja! Tung snø å da eller?
Hehe ja så det, har samme selvhaha men de tåler jammen en del å!
Det er jeg ikke helt sikker påVi satser på at taket holder
![]()