Skravletråd

Såpass:/ Håpe du kan finne en passende arbeidsmengde så du får jobbet litt, men samtidig har overskudd.
henter positiv energi av gutten og jenta mi, men når jeg er borte fra de har jeg ingenting :p nav hjelper meg nå med det :)

Mhm, og helgen skal man jo sånn egentlig slappe av tenker jeg. Selvom det sjelden skjer her:P Skal på jobb i morgen tidlig, så kan ikke være sen i seng:P
Flink du også da:D Hva kake bakte du?:)

Ja man skal vel egentlig det :P men veldig begrenset av hvor mye man får slappe av med 3 barn å :P:D

Greit med litt jobb å da :D
Jeg bakte sjokoladekake;)

Ja man skal vel egentlig det :p men veldig begrenset av hvor mye man får slappe av med 3 barn å :p:D

Greit med litt jobb å da :D
Jeg bakte sjokoladekake;)

Det er et godt poeng:P Dere har nok å henge fingerene i med 3 små:P

Jada, litt money inn i kassa er bra:D
Ohhh nam. Bakt bananmuffins her i dag:D

Hva er lørdagssnopet;)?

Haha ja akkurat nå så føler jeg det sånn :) er vi heldige, så får vi oss en fin tur ut :P ofte det er en som er misfornøyd :) hehe..

Mmm har bare prøvd banankake jeg :)

Her kjøpte jeg en pose med surt godteri og noe sjokolade :D og selvfølgelig en "blå burn" :P der da?

Haha ja akkurat nå så føler jeg det sånn :) er vi heldige, så får vi oss en fin tur ut :p ofte det er en som er misfornøyd :) hehe..

Mmm har bare prøvd banankake jeg :)

Her kjøpte jeg en pose med surt godteri og noe sjokolade :D og selvfølgelig en "blå burn" :p der da?

Ja, ikke alltid like lett å gjøre alle 3 tillags vil jeg tro.
Ahh, godt det. Bananmuffins slo an både hos liten og stor!!:D

Surt og sjokolade her også+ pepsi max;) Du og burn altså;)

Ja, ikke alltid like lett å gjøre alle 3 tillags vil jeg tro.
Ahh, godt det. Bananmuffins slo an både hos liten og stor!!:D

Surt og sjokolade her også+ pepsi max;) Du og burn altså;)

Hehe nei ikke alltid lett det.. for Leoh er jo ikke glad i snø, og vil kun sitte på akebrett eller i vogn OM det er i bevegelse.. hehe Emira klager fort over å fryse på nese eller hake, og Liana ble skremt av den gangen vi blåste over ende..så hun vil inn med engang det blåser litt :P MEN de elsker å være ute da! Må bare være det rette været haha :D

Haha burn må til :D for pepsi max eller de andre "cola-lignende" brusene liker jeg ikke! :P

Ops sendte for fort :P

Fine Oliver i farta :D og ikke lite stolt heller da :P

Hehe nei ikke alltid lett det.. for Leoh er jo ikke glad i snø, og vil kun sitte på akebrett eller i vogn OM det er i bevegelse.. hehe Emira klager fort over å fryse på nese eller hake, og Liana ble skremt av den gangen vi blåste over ende..så hun vil inn med engang det blåser litt :p MEN de elsker å være ute da! Må bare være det rette været haha :D

Haha burn må til :D for pepsi max eller de andre "cola-lignende" brusene liker jeg ikke! :p
Hehe skjønner;) Men hvordan er været hos dere nå da??Har jo vært helt gale her på Vestlandet!!:S Storm og uvær . Ene dagen i uken turte jeg ikke ut med Oliver J engang for var redd vi skulle blåse over ende.

Hehe skjønner;) Men hvordan er været hos dere nå da??Har jo vært helt gale her på Vestlandet!!:S Storm og uvær . Ene dagen i uken turte jeg ikke ut med Oliver J engang for var redd vi skulle blåse over ende.

Akkurat nå er det is og ikke noe mer :P på fredag regnet det og blåste masse etter å ha snødd 2 dager :P skikkelig gøy! Får ikke brukt akebrettene nå hvertfall ;)

Akkurat nå er det is og ikke noe mer :p på fredag regnet det og blåste masse etter å ha snødd 2 dager :p skikkelig gøy! Får ikke brukt akebrettene nå hvertfall ;)

Nei, en stund siden akebrettet har vært i bruk her også gitt...Må reise på hytten for det. Der er det visst syke mengder snø nå!! Svigers ringte her i sted og lurte på om det var fare for taket og om vi måtte reise opp å måke av...men tar det i begynnelen av uken. Er ikke så kritisk;)

Nei, en stund siden akebrettet har vært i bruk her også gitt...Må reise på hytten for det. Der er det visst syke mengder snø nå!! Svigers ringte her i sted og lurte på om det var fare for taket og om vi måtte reise opp å måke av...men tar det i begynnelen av uken. Er ikke så kritisk;)

Såpass med snø ja! Tung snø å da eller?

Back
Topp