Skravletråd

Fikk unna gavene jeg skulle på nett igår... Starta på ei nettside først for MANGE dager sida og da jeg plutselig bestemte meg for at jeg sku betale var neste alle tinga utsolgt... så måtte starte på nytt i ei anna butikk. Ønska å få det helt ferdig når jeg endelig fikk "samla sammen" det jeg sku ha.

Sovna både fort og godt når jeg endelig fikk lagt meg.

Da er desember igang, snuppa på 4 har hjemmedag og lager armbånd i julegave til venninnene sine. Så da blir det også mer innpakkning.

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Deilig:D er lenge sidan eg har klart å legge meg til fornuftig tid:p
Sleit veldig med å komme meg i seng i rett tid etter vi mista Munin, men da jeg endelig ble gravid igjen så krevde kroppen, kvalmen og energien at jeg måtte komme meg i seng i rett tid om jeg skulle være menneske deler av dagen.

God bittelillejulaften :D

Alt bra med dere?? :)

Slenger med noen bilder fra den siste tiden :D
1419254449637.jpg

Barna klare for nissefest i barnehagen:)
1419254470327.jpg

1419254480496.jpg
1419254489947.jpg

Også kaken jeg lagde til Emira sin 5 årsdag :D
1419254536358.jpg

Så fantstiske bilder av sjarmtrolla:DSå koselig du deler:D<3
Nydelig kake!! Bakemester:D

Takk :) greit å få delt lott av og til :D

Emira på bursdagen sin:)
1419689410300.jpg

Og Leoh med nye klær som han fikk i julegave :) elsker genseren!
1419689480434.jpg

Og her er klæra jeg vant på topp 100 :D
1419689546325.jpg

Så fin hun var:D
Kul genser ja!!

Ohh, nice. Passet jo den dressen ? Ikke så mye for stor den? Ka str tok du?:)

Tok str 98:eek: men den kommer til å passe lenge da :) bare bretter i armer og bein :P hehe..

Hehe,såpass ja!
Ikke dumt det da egentlig. Har den jo lenge da:D Utrolig fin!

Hehe ja han bruker jo for det meste 92..så ville ta en større sånn at jeg var sikker på at den ikke ville være for liten :) så den kommer han nok til å ha til høsten igjen å.. og kansje gjennom neste vinter å ;)

Hehe ja han bruker jo for det meste 92..så ville ta en større sånn at jeg var sikker på at den ikke ville være for liten :) så den kommer han nok til å ha til høsten igjen å.. og kansje gjennom neste vinter å ;)

Hehe, ahh:)
Her går det i 80 og 86:P

Hehe, ahh:)
Her går det i 80 og 86:P

Hehe forskjell ja :P Leoh har jo fått masse klær etter fetteten sin i str 92 og 98 nå, og det er ikke lenge siden han sluttet med dem..han fyller 4 i februar :eek: haha.. Liana bruker også 92 og 98 :P men hos hun så passer 98 best :)

Hehe forskjell ja :p Leoh har jo fått masse klær etter fetteten sin i str 92 og 98 nå, og det er ikke lenge siden han sluttet med dem..han fyller 4 i februar :eek: haha.. Liana bruker også 92 og 98 :p men hos hun så passer 98 best :)

Hehe, artig det er sånn forskjell. Hvor lang er han nå da:)?Vi skal på kontroll 19jan igjen.

Vi arver mye klær selv, men det i 92,98 og oppover er enda lagret på garasjen;)

Hehe, artig det er sånn forskjell. Hvor lang er han nå da:)?Vi skal på kontroll 19jan igjen.

Vi arver mye klær selv, men det i 92,98 og oppover er enda lagret på garasjen;)

Hehe Leoh skal også på kontroll 19 januar :D så jeg aner ikke lengden hans nå..men er veldig spent på den :)

Ja jeg trodde for en kort tid siden at det i 98 kunne jeg bare la ligge på loftet..men fant fort ut at jeg kan bruke noe av det :) men da klær som kan brettes i armer og bein da ;)

Hehe Leoh skal også på kontroll 19 januar :D så jeg aner ikke lengden hans nå..men er veldig spent på den :)

Ja jeg trodde for en kort tid siden at det i 98 kunne jeg bare la ligge på loftet..men fant fort ut at jeg kan bruke noe av det :) men da klær som kan brettes i armer og bein da ;)

Aha:D Blir spennende ja:)
Genialt:) Kjekt med sånne plagg:)

Åh, ikke ferdig med den??:)

Leoh har tatt så mange vaksiner :P noen ekstra siden pappan er fra kosovo ;) men mener han er ferdig med alt.. men er en på 15mnd kontrollen også, som dem ikke har tatt før.. om jeg ikke husker feil :P

Leoh har tatt så mange vaksiner :p noen ekstra siden pappan er fra kosovo ;) men mener han er ferdig med alt.. men er en på 15mnd kontrollen også, som dem ikke har tatt før.. om jeg ikke husker feil :p

Åja, skjønner. Hvorfor det egentlig?:P Dum som jeg er må jeg spørre:D

Åja, skjønner. Hvorfor det egentlig?:P Dum som jeg er må jeg spørre:D

Haha mange som spør;) vi har fått tilbud om gratis vaksiner mot tuberkulose (BCG) og hepatitt B.. for ifølge norge så er det "mye" av de sykdommene i kosovo :P men sambo har aldri kjent noen det som har hatt det..haha :) og vi har fått de vaksinene på ungene sånn i tilfelle vi skulle dratt på ferie lissom :)

Back
Topp