Skravletråd

Såpass ja:D:p ikke greit om man har litt skrekk for nåler heller da! Jeg blødde ikke noe :) men merket at det var verst ved "E"en siden det er tynnere hud der.. og syns han holdt på i evigheter akkurat der:p hahaha..
Det er vel mest blod egentlig. Mitt eget blod;)
I dag har jeg fikset på eyeliner og bryn. Det er jo også tatoering, permanent make up som det heter.

Ja, jo. Kanskje. Ikke dum ide;) Takk:)
Må be min søster tegne noen forslag;)
Har litt tid da, for ikke gravid enda engang:P

Sikkert fint med en sånn blanding :) eller et leopard-armeånd/fotlenke som du kan tatovere diamanter på?:D

Er din søster flink til å tegne eller? :)

Det er vel mest blod egentlig. Mitt eget blod;)
I dag har jeg fikset på eyeliner og bryn. Det er jo også tatoering, permanent make up som det heter.

Oj! Er ikke det vondt da?? :P hvertfall eyeliner?

Sikkert fint med en sånn blanding :) eller et leopard-armeånd/fotlenke som du kan tatovere diamanter på?:D

Er din søster flink til å tegne eller? :)

Oh, det var enda bedre forslag:D

Ja, hun er det. Veldig. Utdannet kunst og håndverkslærer.

Oh, det var enda bedre forslag:D

Ja, hun er det. Veldig. Utdannet kunst og håndverkslærer.

Ikke sant :P

Oj så bra da :D kjekt å ha en sånn i familien å;) hehe..

God helg;) Hva skjer hos dere i helgen da:D?
God helg :) nettopp hatt tupperware party :D ser på Revenge! God start :) slappe av resten av helgen :) formen er så dårlig ... Skjer hos deg? :)

God helg :) nettopp hatt tupperware party :D ser på Revenge! God start :) slappe av resten av helgen :) formen er så dårlig ... Skjer hos deg? :)

Oh, så gøy da:) Tupperware har så mye fint og bra!!:)

Hvordan dårlig er du da:/?

Senvakt på meg i dag:) I morgen er det julebord med venner:D

Oh, så gøy da:) Tupperware har så mye fint og bra!!:)

Hvordan dårlig er du da:/?

Senvakt på meg i dag:) I morgen er det julebord med venner:D
Ja :D nå er jeg i gang som konsulent :) første demo igår og fått startbagen!
Jeg er sliten, hodepine, kvalme, oppkast, synsforstyrrelser, vondt i kroppen, influensa symptomer :/ men er ikke syk så er under utredning i første omgang hos legen nå. Så løpet av neste uke vet jeg mere :)

Koselig med julebord da :D

Ja :D nå er jeg i gang som konsulent :) første demo igår og fått startbagen!
Jeg er sliten, hodepine, kvalme, oppkast, synsforstyrrelser, vondt i kroppen, influensa symptomer :/ men er ikke syk så er under utredning i første omgang hos legen nå. Så løpet av neste uke vet jeg mere :)

Koselig med julebord da :D

Huff, så ille da. Håper de finner fort ut av det da. God bedring:)

Så gøy da:D Har hatt sånn party her selv:)

Veldig, gleder meg. Gjør heller det med venner, enn å kjøpe gave til alle;)

Huff, så ille da. Håper de finner fort ut av det da. God bedring:)

Så gøy da:D Har hatt sånn party her selv:)

Veldig, gleder meg. Gjør heller det med venner, enn å kjøpe gave til alle;)
Håper det :) tusen takk :)
Veldig gøy :D det er jo virkelig koselig :D

Her sitter jeg å veslesnuppa å digger musikk på spotyfy;) storebror og storesøster har gått til skolen .
spist frokost har vi oxo gjort,å lille snupp har fått medesin sin. pappan var hos lege med henne i går, hun hadde fått streptukokker ( skarlagensfeber) masse utslett på hele seg. skjønner nå hvorfor hu ik har hatt så stor matlyst stakkar.vi skal nå kose oss så godt vi kan vi da;););)

Back
Topp