Skravletråd

Jeg har ferie denne uka og hadde litt av hvert planlagt... men det må settes litt på vent gitt, med en liten febersyk og snørrete gutt som er hjemme fra barnehagen. Fått igjen litt matlyst nå da heldigvis...

Jeg har ferie denne uka og hadde litt av hvert planlagt... men det må settes litt på vent gitt, med en liten febersyk og snørrete gutt som er hjemme fra barnehagen. Fått igjen litt matlyst nå da heldigvis...

Godt matlysten er litt tilbake da. Fortsatt god bedring:)

Her sitter jeg å veslesnuppa å digger musikk på spotyfy;) storebror og storesøster har gått til skolen .
spist frokost har vi oxo gjort,å lille snupp har fått medesin sin. pappan var hos lege med henne i går, hun hadde fått streptukokker ( skarlagensfeber) masse utslett på hele seg. skjønner nå hvorfor hu ik har hatt så stor matlyst stakkar.vi skal nå kose oss så godt vi kan vi da;););)

Gøy med musikk da:D

God bedring=)

Opps så nå at dette gjaldt hva folk drev med på kvelden:) da hadde ik unga gått på skolen altså;-)

hei jenter :)

dere har gjort idag da?

snakket med ferlitesklinikk idag. hun jeg snakket med var veldig hyggelig :)
tok opp dette med at vi har vært uten prevansjon siden fødsel og at det ikke er så alt for til vi har hatt sex uten prevansjon 1 år uten at noen ting har skjedd. hun sa at det mest sannsynlig er ammingen siden jeg ammer så ofte som jeg gjør. ammingen utløser ett hormon som hemmer eggløsningen min. fortalte henne at jeg tester etter eggløsning og at testene ikke blir sterkere eller svakere synes jeg. og da sa henne dette med hormonet. hun ba meg forsette å teste etter eggløsning og bli kjent med syklusen min. jeg kunne med glede få legen til å sende henvising og da tok det 4-6 mnd før jeg kom til legen der. og enda 2-3 mnd før jeg kom inn hvis jeg trengte hjelp. beste er jo hvis dette skjer av seg selv da som jeg og henne ble enig om :)

det er gode nyheter for meg som har vært nervøs for noe var galt! puh :D *pusterlettetut*

har jo en syklus på 65 dager nå .... :eek: blir mye testing på meg, men det er så verdt det <3

hei jenter :)

dere har gjort idag da?

snakket med ferlitesklinikk idag. hun jeg snakket med var veldig hyggelig :)
tok opp dette med at vi har vært uten prevansjon siden fødsel og at det ikke er så alt for til vi har hatt sex uten prevansjon 1 år uten at noen ting har skjedd. hun sa at det mest sannsynlig er ammingen siden jeg ammer så ofte som jeg gjør. ammingen utløser ett hormon som hemmer eggløsningen min. fortalte henne at jeg tester etter eggløsning og at testene ikke blir sterkere eller svakere synes jeg. og da sa henne dette med hormonet. hun ba meg forsette å teste etter eggløsning og bli kjent med syklusen min. jeg kunne med glede få legen til å sende henvising og da tok det 4-6 mnd før jeg kom til legen der. og enda 2-3 mnd før jeg kom inn hvis jeg trengte hjelp. beste er jo hvis dette skjer av seg selv da som jeg og henne ble enig om :)

det er gode nyheter for meg som har vært nervøs for noe var galt! puh :D *pusterlettetut*

har jo en syklus på 65 dager nå .... :eek: blir mye testing på meg, men det er så verdt det <3
Det var jo gode nyheiter:D kor ofte ammar du no?

Det var jo gode nyheiter:D kor ofte ammar du no?
Ja :D nå ammer jeg ca halvparten av det jeg gjorde før og ser ut til at jeg har eggløsning :D humpet igår og humper i morgen og hver dag fremover da :)

Det blei heilt plutselig heilt stille overalt på alle forum her... Har natta komt? :-)

Det blei heilt plutselig heilt stille overalt på alle forum her... Har natta komt? :-)
Selv sitter jeg med julegaver... mange har kanskje sett på sjakk???

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Selv sitter jeg med julegaver... mange har kanskje sett på sjakk???

- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
Ja, hørte rykter om noko sjakkopplegg... Her ser eg på Salmeboka minutt for minutt:D syns det er skikkelig behagelig:-)
Korleis ligg du an med julegåvene då? :-)

Når disse er bestilt så ligger jeg godt ann!!! Mye bedre enn forventa. Hva med deg...?

Når disse er bestilt så ligger jeg godt ann!!! Mye bedre enn forventa. Hva med deg...?

Så bra :D
Eg har berre igjen til gubben no... Anar ikkje kva eg skal kjøpe... Kva kjøper du til din?

Litt usikker enda... har et par ideer... men vil ikke skrive noe ned tilfelle han snuser m el u vilje hehe. Bruker samme pc og jeg er stort sett pålogga på plassene jeg er mye.

Litt usikker enda... har et par ideer... men vil ikke skrive noe ned tilfelle han snuser m el u vilje hehe. Bruker samme pc og jeg er stort sett pålogga på plassene jeg er mye.

Hehe, skjønner! :-)
Eg finn nok på eit eller anna.

Har du hatt ei fin helg då? :D

Nå er ting og tang ordna for morran imorra og helga har blitt brukt til litt besøk, julegavehandling og pakking og pepperkakebaking hos svigers. Resten av huset sover og nå er det forhåpentlig min tur.

Nå er ting og tang ordna for morran imorra og helga har blitt brukt til litt besøk, julegavehandling og pakking og pepperkakebaking hos svigers. Resten av huset sover og nå er det forhåpentlig min tur.

Du har hatt litt å styre med i helga då, forstår eg :)
Håpar du får sove godt:D

Sovnet halv ni igår jeg xD

Back
Topp