Skravletråd

Tenker å kjøpe stativ her neste sommer:D

Ja det blir sikkert bra :) ungene her har 2 husker og en sandkasse hos mora mi.. pluss at dem har et lekehus og andre ting etter søstrene mine :)

Mmmmm.. sikkert godt :)
Åssen sjokoladekake lagde du? Langpanne eller form?

Jeg må lage en sjokoladekake som er glutenfri til bursdagene her! Noen å anbefale? Som jeg kan pynte med smørkrem :)
Anbefaler Toro langpanne sjokoladekake. Den er kjempegod og glutenfri :)

Anbefaler Toro langpanne sjokoladekake. Den er kjempegod og glutenfri :)

Takk for tips :) men skal bruke rund kakeform.. går det an med den da?

Bakte og sjokoladekake i går, her er det uten egg da. Skal spise litt på personalmøte på jobben etterpå.
Planer for helgen damer? Vi skal i suprise 40 års dag, det blir nok gøy ja.

Ja det blir sikkert bra :) ungene her har 2 husker og en sandkasse hos mora mi.. pluss at dem har et lekehus og andre ting etter søstrene mine :)

Sandkasse har jeg også lyst på. Vi får se;)
Lekehus er nok stas. Han liker det huset som er i åpen barnehagen iallefall:) Ellers elsket han en sånn tunnel som han krabbet gjennom:P

Bakte og sjokoladekake i går, her er det uten egg da. Skal spise litt på personalmøte på jobben etterpå.
Planer for helgen damer? Vi skal i suprise 40 års dag, det blir nok gøy ja.

Det hørtes gøy ut! Også ekstra gøy når det er surprise!:D

I morgen får vi besøk og på søndag skal vi i dåp. Mannen er fadder:)

Sandkasse har jeg også lyst på. Vi får se;)
Lekehus er nok stas. Han liker det huset som er i åpen barnehagen iallefall:) Ellers elsket han en sånn tunnel som han krabbet gjennom:P

Sandkasse blir nok hvertfall bra til sommeren for våre små :D jentene her elsker å grave og styre på med bøtte og spade:) stort sett i sandkasse jeg finner dem i barnehagen å :P

Ble spontant bestemt at vi skal ha iPhone 5s. Noen som har den? :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Sandkasse blir nok hvertfall bra til sommeren for våre små :D jentene her elsker å grave og styre på med bøtte og spade:) stort sett i sandkasse jeg finner dem i barnehagen å :p

Hehe, så gøy:D
Hadde sandkasse selv som liten:D

Har alle hatt en fin helg? :D

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp