Skravletråd

Min bedre halvdel liker det heller ikke:D
Du må gjerne dele bilder av det du syr;)
Hehe, ting tar tid. Syingen går i rykk og napp gitt. Men det har blitt noen bukser og luer. Strikker litt innimellom også så det går litt tregt. Og med en liten en som mange dager gjerne sover bare 2×30minutter så blir det ikke mye gjort.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1405601466753.jpg
    1405601466753.jpg
    104,1 KB · Visninger: 12
  • 1405601479021.jpg
    1405601479021.jpg
    77,6 KB · Visninger: 12
Hehe, ting tar tid. Syingen går i rykk og napp gitt. Men det har blitt noen bukser og luer. Strikker litt innimellom også så det går litt tregt. Og med en liten en som mange dager gjerne sover bare 2×30minutter så blir det ikke mye gjort.

Så stilig! Skulle ønske jeg fikk det til og.

Så stilig! Skulle ønske jeg fikk det til og.
Takk takk. Symaskina er fram kanskje en gang i året, så nå skal den få stå fram ei lita uke til før jeg pakker den bort for denne gangen. Sånn går det når man impulshandler på stoff og stil.

Takk takk. Symaskina er fram kanskje en gang i året, så nå skal den få stå fram ei lita uke til før jeg pakker den bort for denne gangen. Sånn går det når man impulshandler på stoff og stil.

Har du lært deg selv? Er d vanskelig? Jeg vil og. Hehe

Har du lært deg selv? Er d vanskelig? Jeg vil og. Hehe
Har drevet å knotet litt selv ja. Å lært litt av mamma og ei svigerinne. Å så tok jeg jo "symaskinlappen" på barneskolen ikke så vanskelig egentlig. Kjøper oppskrifter på stoff og stil som det står easy på, da må det jo bare gå...

Denne tok jeg idag. Da vet jeg at kvalmen kommer av ryggen min :) så symptom jakt blir det ikke her. Ny test om ca 6-7 uker. Liker ikke negativ test :(

Vedlegg

• 1405606976424.jpg
    1405606976424.jpg
    36,5 KB · Visninger: 12
Denne tok jeg idag. Da vet jeg at kvalmen kommer av ryggen min :) så symptom jakt blir det ikke her. Ny test om ca 6-7 uker. Liker ikke negativ test :(

Kjedelig :( håper det sitter snart ;)

Back
Topp