Skravletråd

Gud så flaut! Sto i vinduet på soverommet i bare trusa å så på rakettene mens jeg filmet en snap til ei venninne. Plutselig går det opp for meg at jeg står der og flasher puppene mine til en haug med folk som står rett utfor å ser på meg! Drit flaut! Trakk ned rullegardin og gjemte meg!!
 
Gud så flaut! Sto i vinduet på soverommet i bare trusa å så på rakettene mens jeg filmet en snap til ei venninne. Plutselig går det opp for meg at jeg står der og flasher puppene mine til en haug med folk som står rett utfor å ser på meg! Drit flaut! Trakk ned rullegardin og gjemte meg!!
Hahahahahaha den var god ;p
 
Nå er det over et halvt år siden denne var aktiv så jeg starter igjen! Hva skal dere i morgen? :D:D:D
 
jeg mener 1 år siden :hilarious: Trodde det sto 2 juni og ikke 2 januar xD
 
gå ut å ake med guttungen :D Jeg laget sjokoladeboller i dag. Prøvde å få med sønnen min med på dette her, men han var ikke så interessert i det. Ble allikevel ca 60 sjokoladeboller med vaniljekrem. Fryseren ble fult opp for noen uker fremover. :p
 
Skulle egentlig ut å ake i dag men småen har selvfølgelig fått feber så blir innedag selvom det er strålende vær ute.
 
Hvordan har dagen vært?? :) Her har den sånn passelig kjedelig. Småen her liker ikke så godt snøen ute. Begynner å syte med en gang jeg finner frem dressen hans. Dagen har vært lang da mannen i huset har vært på jobb i hele dag. Legger fort merke til at lillegutt savner han. Har en liten pappadalt sønn noe han har vært leeenge. Er så herlig å se far og sønn leke i sammen:Heartblue Er det en oppskrift tråd her i desember 2014? vurderte å lage en hvis det ikke er en fra før av da jeg har mange gode oppskrifter på både gjærbakst, kaker og middag :)
 
Hvordan har dagen vært?? :) Her har den sånn passelig kjedelig. Småen her liker ikke så godt snøen ute. Begynner å syte med en gang jeg finner frem dressen hans. Dagen har vært lang da mannen i huset har vært på jobb i hele dag. Legger fort merke til at lillegutt savner han. Har en liten pappadalt sønn noe han har vært leeenge. Er så herlig å se far og sønn leke i sammen:Heartblue Er det en oppskrift tråd her i desember 2014? vurderte å lage en hvis det ikke er en fra før av da jeg har mange gode oppskrifter på både gjærbakst, kaker og middag :)
Tror vi har en på skjult. Kan du ikke komme deg inn dit:)
 
Har nok ikke nok innlegg her da jeg var lite aktiv før. :)
 
Her ble det bollebaking, litt rydding, så tok jeg med 3 åringen til naboen og passa på hennes 3 åring, 5 åring og to 5 åringer til i 1 1/2 time. Lillebror fikk være hjemme med pappa'n
 
Spennende :) Er det noen som fremdeles går hjemme? Her begynte jeg med utdanningen igjen i august 2015 :/ syns faktisk det var litt tidlig, men må man så må man :D
 
Spennende :) Er det noen som fremdeles går hjemme? Her begynte jeg med utdanningen igjen i august 2015 :/ syns faktisk det var litt tidlig, men må man så må man :D
Begynte igjen på utdanningen nå i januar. Har heldigvis en dag i uken uten forelesninger, så da er jeg med lillebror. Han får ikke bhg plass før i august.
 
Spennende :) Er det noen som fremdeles går hjemme? Her begynte jeg med utdanningen igjen i august 2015 :/ syns faktisk det var litt tidlig, men må man så må man :D
Hjemme til august her. :) Koser oss mye, men noen dager blir litt lange. Har heldigvis venner som også er i permisjon. :)
 
Ja tanken er å skravle litt for å komme meg inn :) Hvordan får vi vite om vi har over 50 innlegg? :eek:
 
Hvordan har dagen deres vært da? :D
 
Back
Topp