Skravletråd

Nedtur: har dukket en kopp kaffe (vanlig kaffe) og vil ha mer. MEn jeg har drukket et glass cola og så koffeingrensen min er nådd og vel så det..

Jeg vil ha kaffeeeee...

Flere enn meg som har begynt å få vann i kroppen?? Jeg har pølsefingre og masse vann i leggene, fotene og tærne! Føles som det skal sprenge hvert øyeblikk.. :(

Flere enn meg som har begynt å få vann i kroppen?? Jeg har pølsefingre og masse vann i leggene, fotene og tærne! Føles som det skal sprenge hvert øyeblikk.. :(
Ikke enda. Føler også jeg nesten sprenges av og til. Men det er andre grunner.

Har sluppet unna, men vi dro på Harry handling etter jobb, og 3 t rett opp og ned i bilen gjorde anklene mine lite pene!

komentaren jeg fikk idag: komner ikke til å være noe igjen av deg etter du har født jo.. svarte tilbake "blir vel igjen nok tenker jeg".

Har sluppet unna, men vi dro på Harry handling etter jobb, og 3 t rett opp og ned i bilen gjorde anklene mine lite pene!
Huff, ja ser den!
Men heldig som har sluppet unna ellers da :-) Her må jeg ligge med beine høyt veldig ofte. Ubehagelig å gå og slikt :/

Hva har dere gjor i dag da?

På fredagen hadde jeg bursdag, og jeg og mannen min var å hentet en stor og deilig sakkosekkstol til meg :D
Den har jeg bodd i resten av helga. Den er så fin at jeg kunne ha fødd hjemme i den :p
Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

På fredagen hadde jeg bursdag, og jeg og mannen min var å hentet en stor og deilig sakkosekkstol til meg :D
Den har jeg bodd i resten av helga. Den er så fin at jeg kunne ha fødd hjemme i den :p
Så deilig! Blir sikker god til amming og babykos.

Var det en fin bursdag?

Så deilig! Blir sikker god til amming og babykos.

Var det en fin bursdag?

Tenker og den vil komme til god nytte i laaaang tid fremover :D
Bursdagen var fin og rolig. Bare meg og mannen min, hjemmelaget pizza, idol, Bates motell og snop og brus :D på lørdag gikk vi på kino :)

Tenker og den vil komme til god nytte i laaaang tid fremover :D
Bursdagen var fin og rolig. Bare meg og mannen min, hjemmelaget pizza, idol, Bates motell og snop og brus :D på lørdag gikk vi på kino :)

Hørtes koselig ut. =) hva så du på kino?

Hørtes koselig ut. =) hva så du på kino?
Vi så Lucy :D
Den anbefaler jeg :-) har du/dere sett noen av de som går på kino nå? F.eks dracula eller equlibrium? Har lyst å se begge de to. Og hobbiten. Men den kommer selvsagt ikke før 6 dager over termin. Har ventet på den i ett åt, men blir nok ikke det samme og evt se den på babykino :p

Den anbefaler jeg :-) har du/dere sett noen av de som går på kino nå? F.eks dracula eller equlibrium? Har lyst å se begge de to. Og hobbiten. Men den kommer selvsagt ikke før 6 dager over termin. Har ventet på den i ett åt, men blir nok ikke det samme og evt se den på babykino :p

Nei. Lite kino de siste ukene. Mye annet på planen. Og sliten og bekkentull. Har prøvd å lure gubben flere ganger. Men han lot seg ikke lure.

Den anbefaler jeg :) har du/dere sett noen av de som går på kino nå? F.eks dracula eller equlibrium? Har lyst å se begge de to. Og hobbiten. Men den kommer selvsagt ikke før 6 dager over termin. Har ventet på den i ett åt, men blir nok ikke det samme og evt se den på babykino :p

Hobbiten ja, den håper jeg at jeg kan få meg med. :D Men her er det 4 dager før termin, så høres litt utenkelig ut. Men kan jo håpe på at jeg er i kjempeform, slik noen sier rett før de føder. :D :P

Back
Topp