Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja!de 3pk trusene?![]()
Er de i 3 pk jeg mener.de 3pk trusene?![]()
Ikke enda. Føler også jeg nesten sprenges av og til. Men det er andre grunner.Flere enn meg som har begynt å få vann i kroppen?? Jeg har pølsefingre og masse vann i leggene, fotene og tærne! Føles som det skal sprenge hvert øyeblikk..![]()
Har sluppet unna, men vi dro på Harry handling etter jobb, og 3 t rett opp og ned i bilen gjorde anklene mine lite pene!Flere enn meg som har begynt å få vann i kroppen?? Jeg har pølsefingre og masse vann i leggene, fotene og tærne! Føles som det skal sprenge hvert øyeblikk..![]()
Skjønte ikke den helt?komentaren jeg fikk idag: komner ikke til å være noe igjen av deg etter du har født jo.. svarte tilbake "blir vel igjen nok tenker jeg".
mener at jeg har gått ned så mye i vekt at etter fødselen kommer jeg å være sååå tynn..Skjønte ikke den helt?
Huff ja er ikke bare bare altsåIkke enda. Føler også jeg nesten sprenges av og til. Men det er andre grunner.
Huff, ja ser den!Har sluppet unna, men vi dro på Harry handling etter jobb, og 3 t rett opp og ned i bilen gjorde anklene mine lite pene!
Hva har dere gjor i dag da?
Så deilig! Blir sikker god til amming og babykos.På fredagen hadde jeg bursdag, og jeg og mannen min var å hentet en stor og deilig sakkosekkstol til meg
Den har jeg bodd i resten av helga. Den er så fin at jeg kunne ha fødd hjemme i den
Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
Så deilig! Blir sikker god til amming og babykos.
Var det en fin bursdag?
Hørtes koselig ut. =) hva så du på kino?Tenker og den vil komme til god nytte i laaaang tid fremover
Bursdagen var fin og rolig. Bare meg og mannen min, hjemmelaget pizza, idol, Bates motell og snop og bruspå lørdag gikk vi på kino
Vi så LucyHørtes koselig ut. =) hva så du på kino?
Nei. Lite kino de siste ukene. Mye annet på planen. Og sliten og bekkentull. Har prøvd å lure gubben flere ganger. Men han lot seg ikke lure.Vi så Lucy
Den anbefaler jeghar du/dere sett noen av de som går på kino nå? F.eks dracula eller equlibrium? Har lyst å se begge de to. Og hobbiten. Men den kommer selvsagt ikke før 6 dager over termin. Har ventet på den i ett åt, men blir nok ikke det samme og evt se den på babykino
Hobbiten ja, den håper jeg at jeg kan få meg med.Vi så Lucy
Den anbefaler jeghar du/dere sett noen av de som går på kino nå? F.eks dracula eller equlibrium? Har lyst å se begge de to. Og hobbiten. Men den kommer selvsagt ikke før 6 dager over termin. Har ventet på den i ett åt, men blir nok ikke det samme og evt se den på babykino