* Skravletråd *

48 dager igjen til 12 fullgåtte uker :)
15 dager igjen til ultralyd <3

Var inne å snoket i juli forumet og der skrev de at de synes de 12 første ukene hadde gått fort!?
Kan aldri tenke meg at det går fort!
Når vi prøvde synes jeg tiden mellom el og ikm gikk sakte, men nå er det mye verre!

1 uke til ultralyd. Herre!!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Venta heile dagen på at legen skulle ringa meg. Så i 4 tio gjekk eg i bassenget med fem åringen..Trur du ikkje han ringte då?? I halv fem tio? Tyypisk! :P Så no må eg venta heilt til mandag!:(

Venta heile dagen på at legen skulle ringa meg. Så i 4 tio gjekk eg i bassenget med fem åringen..Trur du ikkje han ringte då?? I halv fem tio? Tyypisk! :p Så no må eg venta heilt til mandag!:(

Er så typisk det! kjedelig å vente, men helger har det med å gå utrolig fort ;)

Har termin 11. september :)
Har også lyst til å skrike det ut over alt, men jeg tør ikke det før jeg er i alle fall over 12 uker, og frem til det kommer til å sneeeegle seg avsted! Men jeg er overbevist om at så snart jeg har fortalt det kommer det til å rase så fort avgårde at jeg omtrent ikke får sukk for meg engang.. Har bare fortalt det til de 3 nærmeste vennene mine, og han har fortalt det til ene kameraten han stoler på at ikke kommer til å plumpe ut med det :p

Er kjempenervøs for alt som kan gå gale og om jeg gjør noe gale. Og gleder meg kjempemye.

invalid.no... skikkelig smerter i ryggen. og verker i halebeinet.... blir et "langt" svangerskap når d starter slik :p

Har me ikkje litt rotete terminforum? Ser andre terminforum har samla trådane sine litt meir øverst med dagbøker å bildetråd osv! Kan me gjer da? Så e da lettare å finna ting? Meina august 14 har da sån.

Dårlig samvittighet! Spist chips og digg.. hadde planer om å IKKE gjøre d.. :/ må bli streng med meg selv for å prøve ikke legge på meg like mye denne gangen..

Har me ikkje litt rotete terminforum? Ser andre terminforum har samla trådane sine litt meir øverst med dagbøker å bildetråd osv! Kan me gjer da? Så e da lettare å finna ting? Meina august 14 har da sån.

Jo enig at augustforumet e veldig ryddig og fint! Også veldig greie de bilde forume ehvor en ikke skal skrive og kommentere, bare legge ut bilder :)

Tok min første digital i dag:) som viste gravid 3+! (Tatt mange billigstrimler tidligere) Men tror det virkelig gikk opp for samboern når han fikk se det svart på hvitt:p plutselig kunne vi diskutere løsninger på barnerommet, badet osv :):) gøy!

Tok min første digital i dag:) som viste gravid 3+! (Tatt mange billigstrimler tidligere) Men tror det virkelig gikk opp for samboern når han fikk se det svart på hvitt:p plutselig kunne vi diskutere løsninger på barnerommet, badet osv :):) gøy!
Så deilig da :) Veldig lyst kjøpe meg en digital eg og. Men igjen, skal på ul på fredag, så får vite d jeg trenger å vite da :P

Så deilig da :) Veldig lyst kjøpe meg en digital eg og. Men igjen, skal på ul på fredag, så får vite d jeg trenger å vite da :P
Oi, da er det bare å glede seg ja! Tidlig UL slår nok lett en digital test ;) Hehe.. Veldig lyst til det jeg også, men venter nok til ca uke 12 :)

Oi, da er det bare å glede seg ja! Tidlig UL slår nok lett en digital test ;) Hehe.. Veldig lyst til det jeg også, men venter nok til ca uke 12 :)
Ja, gru gleder meg! Skal ha en ul rundt uke 12 også, siden vi såg hjertet i uke 7 sist, men ingenting i uke 10! så er litt små nervøs oppi d hele...

Pittelitt lysebrun utflod på papiret i dag. Krysser fingrene for at det ikke er noe skummelt o_O

Sliten!
Lang dag på jobb igår og sovet veldig kleint i natt, resulterer da i skikkelig vond rygg og bekken idag.. Er hjemme med guttungen og mannen er på jobb.. Og guttungen kjeder seg skikkelig idag! Vil og skal ingenting..

Uff! Idag e kvalmen tatt til nye høyder! Våkna av at eg måtte kasta opp så sprang på badet. Måtte legga meg igjen. Å kvar gang eg prøvde å stå opp måtte eg springa å kasta opp! Fekk til slutt i meg litt mat i sengo som gjor at eg fekk til å stå opp. Midt på dagen va da ganske bra å eg å jento gjekk i lekeland med nåken venner. Men i løpet av timane der blei eg dårlig igjen å synst alt å alle lukta forferdelig å eg satt å brakk meg i ein sofa der:P Fysj...logge på sofaen sio å vore superkvalm...stakkar jento mi som er sjuk å får beskjed om at mamma ikkje klare at ho sitte atmed for da lukta sån chips av ho (tortillachips med chees smak). Synst lukto var heilt forferdelig:p Å mannen blei sendt rett i dusjen når han kom inn etter å ha jobba utforbi for han stinka han og:p Uff og uff for eit lite hormonmonster eg e:P

Bah. Allerede begynt å bli småkvalm på kveldstid og jeg er bare 4+3 !

De andre gangene har ikke kvalmen begynt før ca uke 6-7...

Back
Topp