Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen andre enn meg her som føler seg trøtte hele tiden og sover mye?
Jeg har egentlig alltid sovet veldig dårlig og lite. Men nå føler jeg at jeg sover heele tiden.
eg er kjempe trøtt. Vært det hele julen. Skjønner jo nå sammenhengen Kvier meg til jobb begynner på fult igjen. Heldigvis bare mandag og fredag neste uke, men så er det hverdag igjen!!! uff.
Idag måtte eg ta en ny test med bokstaver så det ble mer virkelig for mannen! Gjorde det hos mamma så ropte eg på ho at ho måtte se på noe virket som ho ble glad stefaren min sa bare javel og tenkte sikkert at dette blir mye arbeid hihi 25 år og trebarnsmor men det går nok fint
Så kjekt da her kvir vi oss litt til å fortelle familien. Blir nok å vente til nærmere uke 12 siden d gikk galt sist. Men også d at de mener vi har nok med de 2 vi har. Heldigvis ikke de som bestemmer det ;-)
18. februar er den magiske datoen her. Rundt da er planen å fortelle til familie. Og så venter vi til etter UL og 18 uker med resten av verden.
Foreløpig er det kun mannen og to venninner som vet om det. (Hvis alt skulle gå til helvete kan det være godt å ha en skulder for å gråte på som ikke er mannen).
Er ganske så trøtt ja. Men er litt forkjølet for tiden så kan vare derfor og. Men det mest skumle av allt er att jag har mista matlysten nesten Inget som frister, og jeg som er gla i all mat vanligvis! Håper det og bare er forkjølelsen sitt feil eller att det i det minste gir seg snart.
å nei vært på trening nå. Og med en gang eg satt meg i bilen, så begynte d å gjære enda vondere i bekkenet og ryggen ..... trodde eg var såpass trent nå at d sku gått fint mye lenger altså! Utrolig kjedelig. Håper d slipper taket ila helgen.
God morgen fantastisk å våkne til kvalme !! Hurra... I dag skal eg på jobb, så møte en god veninne etter jobb. skal å spise sammen. Hun trenger litt annet å tenke på, så da skal jeg gjøre mitt beste.. (hun vet alt at jeg er gravid, sa d får å snakke om noe annet enn faren som har gått bort, så blir sikkert litt snakk om d da )