* Skravletråd *

K.L# Jeg krysser virkelig fingrene for deg! Synes den graviditetstesten virker lovende :)

Verpehøna: Åh, så deilig! Glad på dine vegne!

Velkommen dere nye!

Jeg har hatt så vondt i ene sida nede ved symfysebeinet, typ der ene eggstokken er. Blir SÅ bekymra for ex.u.... Noen som har erfaring med det? Gjør det i så fall VELDIG vondt? Er tross alt over syv uker på vei, så ville trodd jeg hadde merka noe før?
 
K.L# Jeg krysser virkelig fingrene for deg! Synes den graviditetstesten virker lovende :)

Verpehøna: Åh, så deilig! Glad på dine vegne!

Velkommen dere nye!

Jeg har hatt så vondt i ene sida nede ved symfysebeinet, typ der ene eggstokken er. Blir SÅ bekymra for ex.u.... Noen som har erfaring med det? Gjør det i så fall VELDIG vondt? Er tross alt over syv uker på vei, så ville trodd jeg hadde merka noe før?

Jeg har opplevd exu og kjente at noe var galt allerede 4+6.. Smertene ble verre og verre, men kunne gå dager i mellom. Egglederen sprakk 8+1 og da måtte jeg gå krokbøyd og hadde veldige smerter..
 
Har invitert foreldrene mine ned på middag, med påskudd av å feire nye jobben til sambo. De vet ikke at de skal få en konvolutt med UL-bilder også :) De har ikke facebook eller noe så de får vite det litt før andre, og så inviterer vi foreldrene hans på mandag med det samme. Resten får vite det 1. april :angel8
 
Har invitert foreldrene mine ned på middag, med påskudd av å feire nye jobben til sambo. De vet ikke at de skal få en konvolutt med UL-bilder også :) De har ikke facebook eller noe så de får vite det litt før andre, og så inviterer vi foreldrene hans på mandag med det samme. Resten får vite det 1. april :angel8

Korleis gjekk det med middagen?
 
Det gikk veldig fint. Ble veldig glade. Idag sa vi det til foreldrene hans også. Så nå er det omtrent offentlig hehe :p
 
Må si jeg smelta litt av 2åringen nå. Ho har litt problemer med å sovne for tiden. trodde ho hadde sovna for lenge sida nå, men gikk forbi rommet hennes og da hørte jeg et groggy: mamma, mamma.. Så gikk inn til ho og ho sto der med bustete hår og strakk armene i været.. Løfta ho opp og fikk den gode kosen., Awww! Så la jeg ho ned og ho sovna momentant. Trengte en siste kos fra mamman sin ho :)
 
Back
Topp