Skravletråd

Uæææ, i morgen begynner jeg i jobb igjen! Har ikke vært på jobb siden august 2013.... Gleder meg veldig, men blir rart også!
 
Uæææ, i morgen begynner jeg i jobb igjen! Har ikke vært på jobb siden august 2013.... Gleder meg veldig, men blir rart også!
Masse lykke til med første arbeidsdag :) du skal se det blir litt godt å være tilbake i jobb :)
 
Uæææ, i morgen begynner jeg i jobb igjen! Har ikke vært på jobb siden august 2013.... Gleder meg veldig, men blir rart også!


Lykke til :) Blir nok godt å komme i gang igjen.
 
Uæææ, i morgen begynner jeg i jobb igjen! Har ikke vært på jobb siden august 2013.... Gleder meg veldig, men blir rart også!

Lykke til :) Går nok veldig bra også er det veldig deilig å komme heim til ein smilande unge :)
 
Uæææ, i morgen begynner jeg i jobb igjen! Har ikke vært på jobb siden august 2013.... Gleder meg veldig, men blir rart også!
Hehe kjenner til det. Hadde vært like lenge borte jeg også.
Men var overraskende deilig å begynne selv om jeg hadde gruet med i 2 mnd:p
 
Masse lykke til med første arbeidsdag :) du skal se det blir litt godt å være tilbake i jobb :)
Lykke til :) Blir nok godt å komme i gang igjen.
Lykke til :) Går nok veldig bra også er det veldig deilig å komme heim til ein smilande unge :)
Hehe kjenner til det. Hadde vært like lenge borte jeg også.
Men var overraskende deilig å begynne selv om jeg hadde gruet med i 2 mnd:p
Jeg gleder meg vilt til å finne frem antrekket, pynte meg litt, sminke meg, skravle med jentene på jobben, brette opp ermene og gjøre nytte for meg! Også blir det sååå kos å komme hjem til snuppeliten :D men ja, litt sårt også. Det er uansett på tide nå, må komme i gang igjen med livet :)
 
Da har man ordna seg klar til kontrollen til frøkna idag men det er kl 12 så nu skal ho få sove til 11.15 tenker jeg :)
 
Satsar på at dikka kjem inn snart :) Blir godt å få dikka tilbake :)
 
Skal dere idag da damer?
Her blir det H.s,deretter tror jeg vi sniker på besøk og er ute.Husarbeide kan vente til regnet kommer igjen:)
 
Skal dere idag da damer?
Her blir det H.s,deretter tror jeg vi sniker på besøk og er ute.Husarbeide kan vente til regnet kommer igjen:)
Så lang i dag har jeg bare kosa meg med mini ❤️ skal se over at de oppgavetekniske retningslinjene er oppfylt i bacheloren før jeg sender den inn :D ellers innser jeg at kjøkkenet trenger masse kjærlighet, det har blitt forsømt de siste dagene...........
 
Kjeder meg!!! Mini sover og jeg burde rydde kjøkkenet... Men jeg gidder ikke :p
 
Back
Topp