Skravletråd

Du har virkelig klisterhjerne!:eek: løvbiff er såå godt:D lenge siden vi hadde hatt det nå:p
Ja, det er godt :D husker jeg og venninna mi laga det alltid i helgene på ungdomsskola :p
 
Løvbiff i grove hamburgerbrød, med div tilbehør oppå, pommes noisettes(?) og bearnaisesaus:)

Åhh løvbiff er det evigheter siden vi har spist. Kanskje jeg må overtale sambo til det i morgen.
 
  • Liker
Reactions: BMC
Vi hadde pitabrød i dag :p Så spørst om jeg må komme på noe annet.
Hva har dere til/i pitabrød. Har ikke spist pita siden jeg var tenåring og husker ikke hva vi brukte ha til :p (gammel jeg? Neeeeeidaaaa) :p
 
Hva har dere til/i pitabrød. Har ikke spist pita siden jeg var tenåring og husker ikke hva vi brukte ha til :p (gammel jeg? Neeeeeidaaaa) :p

Kylling? Pulled pork? Vanleg kjøttdeig? Biffstrimler?
Med salat og dressing :)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Kylling? Pulled pork? Vanleg kjøttdeig? Biffstrimler?
Med salat og dressing :)
Lurer på om vi brukte kjøttdeig, ris og salat + dressing. Har liksom helt glemt av at pitabrød eksisterer :p
 
Hva har dere til/i pitabrød. Har ikke spist pita siden jeg var tenåring og husker ikke hva vi brukte ha til :p (gammel jeg? Neeeeeidaaaa) :p

I dag hadde vi kyllingfilet, skåret i biter og krydret før jeg stekte dem. Isbergsalat, mais, paprika, tomat, agurk og dressing.
 
  • Liker
Reactions: BMC
I dag hadde vi kyllingfilet, skåret i biter og krydret før jeg stekte dem. Isbergsalat, mais, paprika, tomat, agurk og dressing.
Hørtes godt ut :)
 
Det var det, spiste nok litt for mye igjen. Vesla var ikke så begeistret i dag, men hun er litt matlei for tiden.
Her er han kun begeistra for pastaskruer og pølser :p spiser sjeldent noe særlig med middag i grunn..
 
Her er han kun begeistra for pastaskruer og pølser :p spiser sjeldent noe særlig med middag i grunn..

Hun spiste mer før her. Nå skal hun klare selv, så vi får nesten ikke lov til å mate henne. Og så glemmer hun liksom av å putte det i munnen, men sitter bare å klemmer og griser med maten. Tror det er tenner og forkjølelse som gjør det, og satser på at matlysten tar seg opp igjen.
 
Hun spiste mer før her. Nå skal hun klare selv, så vi får nesten ikke lov til å mate henne. Og så glemmer hun liksom av å putte det i munnen, men sitter bare å klemmer og griser med maten. Tror det er tenner og forkjølelse som gjør det, og satser på at matlysten tar seg opp igjen.
Får håpe på det :) her skjærer han grimaser og spytter det meste ut igjen :p
 
Får håpe på det :) her skjærer han grimaser og spytter det meste ut igjen :p


Det kommer ofte noen sånne her også, de få gangene vi klarer å lure litt mat inn i munnen :p
 
Det kommer ofte noen sånne her også, de få gangene vi klarer å lure litt mat inn i munnen :p
Hehe, får håpe de venner seg til smakene etter hvert ;)
 
Da var koden knekt for å klatre opp i sofaen! Nå er ingenting trygt:eek:
 
  • Liker
Reactions: EJ
Da var koden knekt for å klatre opp i sofaen! Nå er ingenting trygt:eek:
Haha, det har han gjort lenge her :p klatrer opp på armlenene og står og balanserer for p nå lysbryteren :eek:
 
Back
Topp