Skravletråd

Feber!!! :(
 
Deilig! Sønnen til naboene er interessert i huset! Kanskje vi kan spare 100.000 på å ikke bruke megler:)
 
Dro på kjøpesenteret for å kjøpe nye sko til eldste på onsdag, tok ikke med vogna så lenge vi bare skulle inn og rett ut igjen. Emma gikk rundt i butikken og rev ned nesten alle skoene hu fikk tak i, vi sa nei, men da begynte hu bare å le og fortsatte, angret på at vogna ikke ble med da :p

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Heldiggriser som har ferie! Jeg sitter med eksamen og bacheloroppgave -.-


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jobb igjen i dag, da.. og fra i dag blir det fulle dager. No more ammefri, og dermed kortere dager.:(
 
Ikke mer ammefri her heller. Forferdelig å måtte begynne på jobb halv åtte/åtte. Og så har ryggen/bekken begynt å tulle så jeg føler meg som en gammel bestemor. :( æsj


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke mer ammefri her heller. Forferdelig å måtte begynne på jobb halv åtte/åtte. Og så har ryggen/bekken begynt å tulle så jeg føler meg som en gammel bestemor. :( æsj


Sent from my iPhone using BV Forum
Uff og huff :( anbefaler deg å prøve bekkenbelte. Det er ikke alle det hjelper på, men man kan være heldig.:)
 
$#@@^&** mygg!!
Noen som har andre tips enn å bruke myggmiddel? Myggen elsker meg- ingen av de andre her i huset har så mye som et lite stikk- jeg er full av de allerede! Det kløøøør! !!
 
Kanskje det må testes ut ja :)

Myggen elsker meg og. Så har desverre ingen tips. Eller jo, allergipille mot kløen ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ah, kanskje jeg skal knabbe en av gubben da. Man kan ta zyrtec når man ammer?
Eurax kommer i for små tuber.:p
 
Jeg fikk beskjed om at jeg kan ta det ved behov. Både under amming F graviditet. Meeen husk at man blir trøtt av allergitabeletter hvis man ikke er vant til de :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fikk beskjed om at jeg kan ta det ved behov. Både under amming F graviditet. Meeen husk at man blir trøtt av allergitabeletter hvis man ikke er vant til de :)


Sent from my iPhone using BV Forum
De funka dårlig. Ser ut som jeg har skabb etter å ha klødd i hele natt. ^^ menmen, vi går på med friskt mot og svelger en ny.:p
 
Back
Topp