Skravletråd

En tråd i 'Februar 2013' startet av nøttelitenItreet, 14 Mai 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. MTDC Forumet er livet VIP

Feber!!! :(

2. CCmil Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Sensommerlykke 2017

huff da! God bedring!!

3. MTDC Forumet er livet VIP

Takk! Hjalp med litt is;)

4. MTDC Forumet er livet VIP

Deilig! Sønnen til naboene er interessert i huset! Kanskje vi kan spare 100.000 på å ikke bruke megler:)

• Liker Liker x 2
  5. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene

God bedring!

6. MTDC Forumet er livet VIP

Takk! Kjennes ikke ut som jrg har feber nå, men er full i slim!:( Hater å være syk...

7. Mamma2013 Gift med forumet

God bedring! :)

*Emma020213*
    *bonusgutt140710*
    *på app'n*

8. Mamma2013 Gift med forumet

Dro på kjøpesenteret for å kjøpe nye sko til eldste på onsdag, tok ikke med vogna så lenge vi bare skulle inn og rett ut igjen. Emma gikk rundt i butikken og rev ned nesten alle skoene hu fikk tak i, vi sa nei, men da begynte hu bare å le og fortsatte, angret på at vogna ikke ble med da :p

*Emma020213*
    *bonusgutt140710*
    *på app'n*

• Liker Liker x 3
  9. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene

Ferie! :D

• Liker Liker x 3
  10. Sunbasque Elsker forumet Julikulene 2020

På hytten :)

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker Liker x 1
  11. Kryssedull Gift med forumet VIP Aprillykke 2016

Heldiggriser som har ferie! Jeg sitter med eksamen og bacheloroppgave -.-

12. MnBs Glad i forumet

Med vin blir man fiiin! God påske :)

• Liker Liker x 2
  13. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene

Jobb igjen i dag, da.. og fra i dag blir det fulle dager. No more ammefri, og dermed kortere dager.:(

14. Sunbasque Elsker forumet Julikulene 2020

Ikke mer ammefri her heller. Forferdelig å måtte begynne på jobb halv åtte/åtte. Og så har ryggen/bekken begynt å tulle så jeg føler meg som en gammel bestemor. :( æsj

15. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene

Uff og huff :( anbefaler deg å prøve bekkenbelte. Det er ikke alle det hjelper på, men man kan være heldig.:)

16. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene

$#@@^&** mygg!!
    Noen som har andre tips enn å bruke myggmiddel? Myggen elsker meg- ingen av de andre her i huset har så mye som et lite stikk- jeg er full av de allerede! Det kløøøør! !!

17. Sunbasque Elsker forumet Julikulene 2020

Kanskje det må testes ut ja :)

Myggen elsker meg og. Så har desverre ingen tips. Eller jo, allergipille mot kløen ;)

18. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene

Ah, kanskje jeg skal knabbe en av gubben da. Man kan ta zyrtec når man ammer?
    Eurax kommer i for små tuber.:p

19. Sunbasque Elsker forumet Julikulene 2020

Jeg fikk beskjed om at jeg kan ta det ved behov. Både under amming F graviditet. Meeen husk at man blir trøtt av allergitabeletter hvis man ikke er vant til de :)

20. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene

De funka dårlig. Ser ut som jeg har skabb etter å ha klødd i hele natt. ^^ menmen, vi går på med friskt mot og svelger en ny.:p

Del denne siden