Skravletråd

Siste innspurt på hjemmeeksamen nå ikveld! Hvordan går det med dere jenter?

Lykke til. =)
Nå sitter jeg å ser håndballkamp og hjemmelaget pizza står i ovnen. Må kose oss litt på en tirsdagskveld ;) Vi har vært flink og kastet to hengere med søppel idag. Kjedelig, men det begynner å komme seg både inne og ute nå.. =)

Lykke til!
Her har vi maratonamming av en tass som våkna etter en time og nekter å legge seg igjen. Nettopp vært nede og prøvd med brødskive. Funka dårlig, gitt.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Lykke til! Jeg har migrene for ørtende dagen på rad. Tåler åpenbart ikke å ha permisjon! Har det aldri så travelt på jobb som jeg har det nå med to unger som skal i bhg, så en tur på jobb, hjem og vaske klær og så hente igjen :P Blæh! Hjelper ikke at jeg nesten ikke får spist heller...

Lykke til. =)
Nå sitter jeg å ser håndballkamp og hjemmelaget pizza står i ovnen. Må kose oss litt på en tirsdagskveld ;) Vi har vært flink og kastet to hengere med søppel idag. Kjedelig, men det begynner å komme seg både inne og ute nå.. =)
Ouææ! Glemt kampen midt oppi verdens verste trass-vil-ikke-legge-seg-3-åring!

Lykke til! Jeg har migrene for ørtende dagen på rad. Tåler åpenbart ikke å ha permisjon! Har det aldri så travelt på jobb som jeg har det nå med to unger som skal i bhg, så en tur på jobb, hjem og vaske klær og så hente igjen :P Blæh! Hjelper ikke at jeg nesten ikke får spist heller...
Har vesla begynt i bhg? Hvordan går det? :)

Da sitter jeg her da, ser på opptak av greys anatomy mens Emma krabber rundt og leker, hadde visst ikke planer om å sove lenger enn til 00 i kveld så smører meg med tålmodighet og håper hu blir fort trøtt igjen!

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Levert eksamen! Nååå er det juuul :D hurrahurra! Takk for alle lykkeønskinger, det får gå som det går :)

Da sitter jeg her da, ser på opptak av greys anatomy mens Emma krabber rundt og leker, hadde visst ikke planer om å sove lenger enn til 00 i kveld så smører meg med tålmodighet og håper hu blir fort trøtt igjen!

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Huff, håper hun sovna rett etter at du postet dette!!

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Huffda, håper dere ikke satt oppe hele natten.

Sent from my iPhone using BV Forum

Halv 3 sovna hu igjen, gjeesp! Stod opp halv 9 da så fikk sove litt lengre enn vanlig :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Har vesla begynt i bhg? Hvordan går det? :)

Ja, begynte forrige mandag :) Det går strålende!! :D Trives så godt at hun gråt da vi leverte Dani på mandag og hun måtte ut i bilen igjen ;)

Var ikke mye å se på idag...

Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, var ikke mye spennende, gitt :P Sovnet på sofaen :P Tror kanskje jeg trengte litt søvn ;)

Ja, begynte forrige mandag :) Det går strålende!! :D Trives så godt at hun gråt da vi leverte Dani på mandag og hun måtte ut i bilen igjen ;)
Så bra!
E begynner på mandag, og må si jeg er litt spent. Han er jo ikke akkurat særlig tillitsfull ovenfor de han ikke kjenner. :p

Åååå,for ein dag!!!! Måtte tre hviler på lille idag. Han har vært sur og grinete og vil bare bli bært idag, tror det er tenner på gang!

Back
Topp