Siste innspurt på hjemmeeksamen nå ikveld! Hvordan går det med dere jenter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du er, teller ned til jeg skal begynne på jobb igjen... Skal bli litt deilig og egentlig på en måteSiste innspurt på hjemmeeksamen nå ikveld! Hvordan går det med dere jenter?
Lykke til. =)Siste innspurt på hjemmeeksamen nå ikveld! Hvordan går det med dere jenter?
Lykke til!Siste innspurt på hjemmeeksamen nå ikveld! Hvordan går det med dere jenter?
Lykke til! Jeg har migrene for ørtende dagen på rad. Tåler åpenbart ikke å ha permisjon! Har det aldri så travelt på jobb som jeg har det nå med to unger som skal i bhg, så en tur på jobb, hjem og vaske klær og så hente igjenSiste innspurt på hjemmeeksamen nå ikveld! Hvordan går det med dere jenter?
Ouææ! Glemt kampen midt oppi verdens verste trass-vil-ikke-legge-seg-3-åring!Lykke til. =)
Nå sitter jeg å ser håndballkamp og hjemmelaget pizza står i ovnen. Må kose oss litt på en tirsdagskveldVi har vært flink og kastet to hengere med søppel idag. Kjedelig, men det begynner å komme seg både inne og ute nå.. =)
Har vesla begynt i bhg? Hvordan går det?Lykke til! Jeg har migrene for ørtende dagen på rad. Tåler åpenbart ikke å ha permisjon! Har det aldri så travelt på jobb som jeg har det nå med to unger som skal i bhg, så en tur på jobb, hjem og vaske klær og så hente igjenBlæh! Hjelper ikke at jeg nesten ikke får spist heller...
Var ikke mye å se på idag...Ouææ! Glemt kampen midt oppi verdens verste trass-vil-ikke-legge-seg-3-åring!
Hurra!! God jul!Levert eksamen! Nååå er det juuulhurrahurra! Takk for alle lykkeønskinger, det får gå som det går
![]()
Huff, håper hun sovna rett etter at du postet dette!!Da sitter jeg her da, ser på opptak av greys anatomy mens Emma krabber rundt og leker, hadde visst ikke planer om å sove lenger enn til 00 i kveld så smører meg med tålmodighet og håper hu blir fort trøtt igjen!
*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Så deilig.Levert eksamen! Nååå er det juuulhurrahurra! Takk for alle lykkeønskinger, det får gå som det går
![]()
Huffda, håper dere ikke satt oppe hele natten.Da sitter jeg her da, ser på opptak av greys anatomy mens Emma krabber rundt og leker, hadde visst ikke planer om å sove lenger enn til 00 i kveld så smører meg med tålmodighet og håper hu blir fort trøtt igjen!
*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Levert eksamen! Nååå er det juuulhurrahurra! Takk for alle lykkeønskinger, det får gå som det går
![]()
Ja, begynte forrige mandagHar vesla begynt i bhg? Hvordan går det?
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Nei, var ikke mye spennende, gittVar ikke mye å se på idag...
Sent from my iPhone using BV Forum
Så bra!Ja, begynte forrige mandagDet går strålende!!
Trives så godt at hun gråt da vi leverte Dani på mandag og hun måtte ut i bilen igjen
![]()