Skravletråd

Det var kjedelig, da. Men da vet du i hvert fall hva den ene julegaven blir. :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Ja, og det er svært! Over dobbelt så mye kjøleskapplass som det gamle:)

Effektiv ettermiddag, ferdig med babysvømming klokka seks, dusj, kjøre hjem, gi lille grøt, stelle lille, amme og lille sover 19.10 :)

$@%&?#!*!!!!
Hvorfor kan han ikke bare SOVNE?! Og faktisk SOVE på natta.. mye mat, mindre mat, mme, pupp, musikk, ikke musikk, egen seng, ikke egen seng. Neiiida! Gidder stort sett ikke å sovne ved puppen ei gang! Og når han faktisk sovner kan du banne på at han våkner etter en time, og holder det glatt gående hele natta hvis ikke han får sove i min seng - med puppen i munn!

Jeg begynner å skjønne de som gir ungene vallergan for å lære de å sove... Hvordan i huleste overlever han med så lite søvn?!

Sånn.. dagens klaging... Nå tror jeg han sover. Nei, gjorde visst ikke det... Jaja... Gleder meg til han blir tenåring, da skal jeg også sove...

Ja, helt herlig! Har ikke fylt opp halve plassen engang:D

$@%&?#!*!!!!
Hvorfor kan han ikke bare SOVNE?! Og faktisk SOVE på natta.. mye mat, mindre mat, mme, pupp, musikk, ikke musikk, egen seng, ikke egen seng. Neiiida! Gidder stort sett ikke å sovne ved puppen ei gang! Og når han faktisk sovner kan du banne på at han våkner etter en time, og holder det glatt gående hele natta hvis ikke han får sove i min seng - med puppen i munn!

Jeg begynner å skjønne de som gir ungene vallergan for å lære de å sove... Hvordan i huleste overlever han med så lite søvn?!

Sånn.. dagens klaging... Nå tror jeg han sover. Nei, gjorde visst ikke det... Jaja... Gleder meg til han blir tenåring, da skal jeg også sove...

åh, kjenner meg sånn igjen i det du skriver!! Føler med deg! Det er så slitsomt! Si fra hvis du finner noe som funker! Så skal jeg si fra hvis jeg finner noe!
Sitter på soverommet med en våken lille , som ikke har noen planer om å sovne med det første.. Og jeg som trodde hun kanskje var sliten etter babysvømminga!

åh, kjenner meg sånn igjen i det du skriver!! Føler med deg! Det er så slitsomt! Si fra hvis du finner noe som funker! Så skal jeg si fra hvis jeg finner noe!
Sitter på soverommet med en våken lille , som ikke har noen planer om å sovne med det første.. Og jeg som trodde hun kanskje var sliten etter babysvømminga!
Will do that! Satser på at man finner en løsning snart, med begge to! Det er jo ikke helt bra for de heller å sove så lite.
Nå har han faktisk sovet i 1,5 t, så da våkner han nok snart.
Må finne på noe lurt i morgen. Det funker ikke at han ikke sovner før 21:45... Med mindre han sover lenge sammenhengende i natt. Da er det greit! I hvert fall for en stund. Uff, de skulle kommet ferdig "utlært" på den sovinga...
Ah, se der ja, der våkna han..

Huff. Sender nøtt og cc en stor klem og håper dere finner gode løsninger! ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Gjesp! Hardt å stå opp før lille! :P passer en i gutt fra barselgruppa i dag, og lille sover søtt i senga! Var litt hardt å stå opp kan man si! Er vel andre eller tredje gangen jeg er oppe før henne på ti måneder :P

Back
Topp