Skravletråd

Vi skal begynne å pynte i morgen, gleder meg! :-)
Da var endelig tann nr 7 og 8 ute :D

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Milde himmel for et KAOS det var!
Ble lite titting i dag, på de butikkene vi var var det så overfylt at jeg vil ikke en gang tenke på hvordan senterne ser ut! Tar det til uka. Fikk kjøpt stort sett alt jeg skulle, og et par ting ekstra. :D
Jeg traff fire politibiler på vei hjem (3 mil, ca), så de forventer åpenbart en del ekstra trafikk i dag.

Nå sover lille (han sovna i bilen siden vi ble litt senere enn forventa), så jeg skal tørke litt støv og hente pynten. :) med julebrus i glasset, jul på spotify og pepperkaker på bordet!
Og det snør ute nå! Utrolig passende! :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Milde himmel for et KAOS det var!
Ble lite titting i dag, på de butikkene vi var var det så overfylt at jeg vil ikke en gang tenke på hvordan senterne ser ut! Tar det til uka. Fikk kjøpt stort sett alt jeg skulle, og et par ting ekstra. :D
Jeg traff fire politibiler på vei hjem (3 mil, ca), så de forventer åpenbart en del ekstra trafikk i dag.

Nå sover lille (han sovna i bilen siden vi ble litt senere enn forventa), så jeg skal tørke litt støv og hente pynten. :) med julebrus i glasset, jul på spotify og pepperkaker på bordet!
Og det snør ute nå! Utrolig passende! :)

Henta søstra mi på skola 14.30 , var kaos i hver butikk jeg kjørte forbi :p
Så koselig da :D Gleder meg til vi skal sette frem pynt i morgen :D

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Jeg skulle bare rett nedom senteret idag, OMG brukte en halvtime på å kjøre rundt for å finne parkering. Klokken 11. Igjen; er ikke folk i arbeid?

Jeg skulle bare rett nedom senteret idag, OMG brukte en halvtime på å kjøre rundt for å finne parkering. Klokken 11. Igjen; er ikke folk i arbeid?
var innom et senter i dag vi også, tenkte på det samme jeg også! Herlighet så mye folk!!

Jeg er FRIII! To år i festkomiteen er over! Hurraaaa!

Altså, fri i to år.. nå er det gubben sin tur i to år!

Pyntet til advent og hengt opp tidenes flotteste julestjerne:) Kongerøkelse♡

Blæh!!! Kjøleskapet gikk fyken nå i dag, så mannen pakker all maten ut i garasjen for i natt. Piss også! Men hell i uhell er det desember, så det er kaldt ute og vi får nytt kjøleskap av mamma og pappa i julegave! :D

Blæh!!! Kjøleskapet gikk fyken nå i dag, så mannen pakker all maten ut i garasjen for i natt. Piss også! Men hell i uhell er det desember, så det er kaldt ute og vi får nytt kjøleskap av mamma og pappa i julegave! :D
Så kjedelig! Men det er jo en av de beste månedene det kan skje i. :)

Så kjedelig! Men det er jo en av de beste månedene det kan skje i. :)

Joda, men jeg ønsket meg jo egentlig noe annet:p Skal gjøre et siste forsøk på å få det i gang igjen og funker ikke det blir det nytt i morgen:) UTEN den teite, unødvendige frysedelen;)

Joda, men jeg ønsket meg jo egentlig noe annet:p Skal gjøre et siste forsøk på å få det i gang igjen og funker ikke det blir det nytt i morgen:) UTEN den teite, unødvendige frysedelen;)
Det er jo forståelig. Kjøleskap står jo sjelden på toppen av ønskelista. :p
Krysser fingra for at du får det i gang igjen!

Det er jo forståelig. Kjøleskap står jo sjelden på toppen av ønskelista. :p
Krysser fingra for at du får det i gang igjen!

Fikk ikke det, så nå får vi kjøleskap på døra om et par minutter:) Kult å ha hus i samme vei som lageret til elkjøp - fri frakt <3

Fikk ikke det, så nå får vi kjøleskap på døra om et par minutter:) Kult å ha hus i samme vei som lageret til elkjøp - fri frakt <3
Det var kjedelig, da. Men da vet du i hvert fall hva den ene julegaven blir. :p

Back
Topp