Skravletråd

Når vi først er inne på pupp; jeg døøør! E har faktisk sovet noen timer i natt, og derfor bare tatt én pupp på natta. Gjett hvem som våkna med én sprengferdig pamelapupp!
Og plutselig vil han ikke ha noe særlig etter-frokost-pupp, uansett hvor mye jeg prøver :confused:
Så da sitter man her, da, med én klementinpupp og en vannmelonpupp.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Når vi først er inne på pupp; jeg døøør! E har faktisk sovet noen timer i natt, og derfor bare tatt én pupp på natta. Gjett hvem som våkna med én sprengferdig pamelapupp!
Og plutselig vil han ikke ha noe særlig etter-frokost-pupp, uansett hvor mye jeg prøver :confused:
Så da sitter man her, da, med én klementinpupp og en vannmelonpupp.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Tihi :) du har hvertfall pamelapupp da, mine er erter og klementiner.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ut i stormen for å handle mat og hente i bhg og lufte hund. Vil ikke!!!! Det blåser!!!

Jippijaaa! Kåpa er på vei fra Spanialand as we speak :D

Black friday om noen timer. Noen som har kommet over noen gode tilbud? er det black friday på ebay og?

Julekort ferdig i konvolutter, bilder ferdig i rammer (med passepartout - det er en pirkete jobb å klippe ut, gitt..), skjerf ferdig med dusker.. Hva står igjen, tro? Jo, fylle julekuler. Må dra og kjøpe fyll i morgen. Og to nye adventsstjerner. Og kanskje jeg er heldig og finner de siste julegavene på Black Friday-salg? Må få sendt avgårde de som skal sørover snart. Og så må man finne seg noen sko som funker på lørdag, og julebordet neste helg.
Og så må man vaske litt hus i morgen. Og pynte litt. Og tove de hersens tøflene som ligger og roper på meg. Og så er det møte på kvelden, og juletrefest på lørdag, og så må man pynte ferdig.. Det SKAL være ferdig når vi står opp på søndag. :)
Travel helg i vente! :)

Black friday om noen timer. Noen som har kommet over noen gode tilbud? er det black friday på ebay og?

Har ikke sett noe spesielt, men så bannere over alt når jeg var avgårde en tur tidligere i dag. Europris har poser med twist på tilbud, så jeg. :p
Hyl ut hvis du kommer over noen gode tilbud! :)

Julekort ferdig i konvolutter, bilder ferdig i rammer (med passepartout - det er en pirkete jobb å klippe ut, gitt..), skjerf ferdig med dusker.. Hva står igjen, tro? Jo, fylle julekuler. Må dra og kjøpe fyll i morgen. Og to nye adventsstjerner. Og kanskje jeg er heldig og finner de siste julegavene på Black Friday-salg? Må få sendt avgårde de som skal sørover snart. Og så må man finne seg noen sko som funker på lørdag, og julebordet neste helg.
Og så må man vaske litt hus i morgen. Og pynte litt. Og tove de hersens tøflene som ligger og roper på meg. Og så er det møte på kvelden, og juletrefest på lørdag, og så må man pynte ferdig.. Det SKAL være ferdig når vi står opp på søndag. :)
Travel helg i vente! :)
Herlighet hvor flink du er/ har vært. :) jeg og lovet meg selv at det SKAL være klart til søndag, men tror jeg må ta det tilbake. Blir i såfall neste søndag. Æsj bæsj

Flinke jenter! Jeg er midt i en 14dagers eksamen... Skal pynte til jul i morgen, hente julekorta på fotobutikken (når leverer vi dem ut?) bake en sort julekaker og slappe av!

Back
Topp