Skravletråd

For en koselig dag! Det er slike dager som gjør livet helt fantastisk. Jo flere som hyler, jo bedre!

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
Ja, ordentlig deilig. Og så kommer gubben inn døra og begge viser seg fra sin beste side..

- på app'n -

Ja, ordentlig deilig. Og så kommer gubben inn døra og begge viser seg fra sin beste side..

- på app'n -
er det ikke typisk?!
Sånn er det her å, hvis lille har en dårlig dag er det dårlige humøret som tryllet vekk når fruen kommer inn gjennom døra!

er det ikke typisk?!
Sånn er det her å, hvis lille har en dårlig dag er det dårlige humøret som tryllet vekk når fruen kommer inn gjennom døra!
Mhm. Fryktelig irriterende, i grunn. Spesielt når den der "jeg skjønner ikke hva du klager over, de er jo helt rolige nå!" Kommer..

- på app'n -

Vi og har hatt en sutredag. Og når jeg spilte kamp var hun stille og grei. Da jeg kom hjem var det vræling... Blæh.

Sent from my iPhone using BV Forum

Åååååååååå kan noen få den mannen til å slutte å snorke?

Jaja, da har jeg gitt opp å få lille til å sove og stått opp! Lille har sovet fem minutter siden klokka fire:( men hei! Ingenting som å starte dagen etter 3,5 time!

Jaja, da har jeg gitt opp å få lille til å sove og stått opp! Lille har sovet fem minutter siden klokka fire:( men hei! Ingenting som å starte dagen etter 3,5 time!

Huff, håper lille sover en god dupp så du får sovet litt også!

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Huff, hun må være kjempetrøtt. Håper hun får en god hvil så du får slappet av litt. :)

Hun sovna mens jeg amma henne i sjutida, så da bikket vi oss ned på sofaen... Lille sov en time og jeg en halvtime, men er så heldig at mamman min er på besøk så klokka åtte ble lille levert på rommet hennes og jeg fikk sove litt :) når jeg sto opp var de ute på trilletur og lille sover i vogna enda :)
Merker at hun sover dårlig på natta hvis hun sover dårlig på dagtid, og i går sov hun veldig dårlig, tre dupper, 30min, 50min og 30 min.. Håper på litt bedre dupper i dag! :)

Wow! Bestilte navnelapper til E (fire uker til bhg! :o ) fra Nordic print i går, og i dag var de i postkassen!

- på app'n -

Hun sovna mens jeg amma henne i sjutida, så da bikket vi oss ned på sofaen... Lille sov en time og jeg en halvtime, men er så heldig at mamman min er på besøk så klokka åtte ble lille levert på rommet hennes og jeg fikk sove litt :) når jeg sto opp var de ute på trilletur og lille sover i vogna enda :)
Merker at hun sover dårlig på natta hvis hun sover dårlig på dagtid, og i går sov hun veldig dårlig, tre dupper, 30min, 50min og 30 min.. Håper på litt bedre dupper i dag! :)
Så godt at dere fikk sovet litt! :)

E har fortsatt ikke sovet lur i dag selv om vi har kjørt bil, så vi får nok en sånn natt i natt. :/

- på app'n -

Bra dere fikk sovet litt. Her kjemper A mot søvnen. Skal ikke sove. Har vært ute på tur og på shopping så hun har lagt i vognen en og en halv time kjempe trøtt, men skal ha med seg alt. ..

Jeg vedder en tier og ei pepperkake på at A har sovnet på sofaen nå mens jeg får E i seng. (han har begynt å bruke laaang tid igjen :( ) noen som vedder i mot?
Så mye for å planlegge å få begge i seng til normal tid!

- på app'n -

Jeg vedder en tier og ei pepperkake på at A har sovnet på sofaen nå mens jeg får E i seng. (han har begynt å bruke laaang tid igjen :( ) noen som vedder i mot?
Så mye for å planlegge å få begge i seng til normal tid!

- på app'n -
Hvordan gikk det?

Back
Topp