Skravletråd

Frøken fryd våknet klokken halv ni idag. Klokken ti sluknet hun igjen...Blir de slapp og trøtt av å være forkjølet? Hun har ikke feber, men har vært forkjølet i en evighet nå...

Frøken fryd våknet klokken halv ni idag. Klokken ti sluknet hun igjen...Blir de slapp og trøtt av å være forkjølet? Hun har ikke feber, men har vært forkjølet i en evighet nå...

Emma ble hvertfall trøttere av å være forkjøla, hu sov fra 19-08 og 2×3 timer på dagtid, pleier å sove fra 19-07 og 2×1 time ca. Hu var forkjøla ei ukes tid og hadde bare litt feber på kvelden.
Masse god bedring til A :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Emma ble hvertfall trøttere av å være forkjøla, hu sov fra 19-08 og 2×3 timer på dagtid, pleier å sove fra 19-07 og 2×1 time ca. Hu var forkjøla ei ukes tid og hadde bare litt feber på kvelden.
Masse god bedring til A :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Takk. :) Hun har vært kjempeforkjølet i tre uker nå. Ikke feber. Nå våknet hun igjen, men virker enda trøtt...

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag dukket det opp utslett, så d var det fjerde barnesykdom han hadde. Godt å bli ferdig med noen tidlig. :)

- på app'n -

Uæææ! Jeg ser ut som Rudolf! :eek::confused:
Prøvde sånn gugge man tar på nesen for å få mindre porer.. kan godt være at porene er mindre, men nå har jeg en tomat i trynet! :eek:

- på app'n -

Årh, jeg er såååå trøtt, men har en liten venn som må på tur.... Da er man lys våken når man kommer inn igjen. :(

Babycallen vår har tatt kvelden. Emma lå ute og sov og plutselig hører jeg skrik utenifra, vet ikke hvor lenge hu lå der våken heller. Kjente jeg fikk vondt i mammahjertet :( Må hvertfall gå til innkjøp av ny babycall, hvilken har dere og er dere fornøyd?

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
huff da:( vi har avent scd525/00 veldig fornøyd med den!

I dag var vi innom helsestasjon for å veie og måle lille(store),hun er blitt 73cm og 8050 gram :) <3

Blir heilt forvirra her no, fleire ganga i dag når ej skal bla til neste side kjem ej laangt tilbake i tid. No såg ej på bildetråden og kom plutsli til bilda fra april?? Fleire som he problemet??

Blir heilt forvirra her no, fleire ganga i dag når ej skal bla til neste side kjem ej laangt tilbake i tid. No såg ej på bildetråden og kom plutsli til bilda fra april?? Fleire som he problemet??
Ja, det skjer både titt og ofte! Fryktelig irriterende!

- på app'n -

Irriterende og overraskende... Hehe, tidligere i dag kom jeg over ett innlegg der krysse jublet over at det var en dag mindre til hun fikk treffe babyen sin... Ble ganske paff et lite sekund da.. :)

Har fagprøve i morgen og fredag. Gleder meg bare til fredag da alt er ferdig og har forhåpentligvis en bestått fagprøve. Phuu. :)

Back
Topp