Frøken fryd våknet klokken halv ni idag. Klokken ti sluknet hun igjen...Blir de slapp og trøtt av å være forkjølet? Hun har ikke feber, men har vært forkjølet i en evighet nå...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frøken fryd våknet klokken halv ni idag. Klokken ti sluknet hun igjen...Blir de slapp og trøtt av å være forkjølet? Hun har ikke feber, men har vært forkjølet i en evighet nå...
Takk.Emma ble hvertfall trøttere av å være forkjøla, hu sov fra 19-08 og 2×3 timer på dagtid, pleier å sove fra 19-07 og 2×1 time ca. Hu var forkjøla ei ukes tid og hadde bare litt feber på kvelden.
Masse god bedring til A
*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Greit med alt som er unnagjortI dag dukket det opp utslett, så d var det fjerde barnesykdom han hadde. Godt å bli ferdig med noen tidlig.![]()
- på app'n -
Haha, nææ, har ikke lyst til å ha den stygge snuta mi på åpent forum, kan jo gi folk mareritt.BILDE![]()
haha, hva har vi skjult til da???Haha, nææ, har ikke lyst til å ha den stygge snuta mi på åpent forum, kan jo gi folk mareritt.
- på app'n -
Uff, nei, telefoner og pcer hadde rett og slett eksplodert for p slippe unna. Det kan vi ikke risikere.haha, hva har vi skjult til da???![]()
pøh, tror jeg ingenting på. Nå har jeg opprettet en tråd til ære for degUff, nei, telefoner og pcer hadde rett og slett eksplodert for p slippe unna. Det kan vi ikke risikere.
- på app'n -
huff daBabycallen vår har tatt kvelden. Emma lå ute og sov og plutselig hører jeg skrik utenifra, vet ikke hvor lenge hu lå der våken heller. Kjente jeg fikk vondt i mammahjertetMå hvertfall gå til innkjøp av ny babycall, hvilken har dere og er dere fornøyd?
*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Go'klumpen!I dag var vi innom helsestasjon for å veie og måle lille(store),hun er blitt 73cm og 8050 gram<3
De har blitt så store nå.I dag var vi innom helsestasjon for å veie og måle lille(store),hun er blitt 73cm og 8050 gram<3
Ja, det skjer både titt og ofte! Fryktelig irriterende!Blir heilt forvirra her no, fleire ganga i dag når ej skal bla til neste side kjem ej laangt tilbake i tid. No såg ej på bildetråden og kom plutsli til bilda fra april?? Fleire som he problemet??