Skravletråd

Trøøøtt.. skal man legge seg før 22 for første gang på... Ja, veldig lenge... Ja, tror det.
- på app'n -

Jeg var flink i kveld, var i seng 21.50, i det jeg trakk dyna god over meg våknet lille! Snakk om timing! Jeg som skulle snike til meg litt søvn! :P

Jeg var flink i kveld, var i seng 21.50, i det jeg trakk dyna god over meg våknet lille! Snakk om timing! Jeg som skulle snike til meg litt søvn! :P
E våkna også i det jeg krøp under dyna. Jeg tror de har en innebygd alarm som går av når mamma vil sove! :p

- på app'n -

I går var den store o uten mobil dagen. Var på handling, oldeforeldrebesøk og storrydding i garasje. Fikk montert cybex sirona i bilen, og det ble kjempebra! Tok jo ikke større plass enn maxi cosien, og det er bra siden vi har liten bil. Å å å å jeg fikk også pussa neeesten hele tripptrappen så nå gjenstår en pinne og maling så blir det nt stol til bordet :) hurrajippi!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Putta mini i seng, og sitter med føttene i grønnsåpevannfotbad. Au au på storetåa! Hvis ikke grønnsåpebad hjelper i løpet av den neste uka så må jeg nok ta en tur til legen ja. Au au!

Sent from my iPhone using BV Forum

Putta mini i seng, og sitter med føttene i grønnsåpevannfotbad. Au au på storetåa! Hvis ikke grønnsåpebad hjelper i løpet av den neste uka så må jeg nok ta en tur til legen ja. Au au!

Uffe.. Negl som har grodd feil, eller slått deg?

Huffda. Hva har du gjort?

Back
Topp