Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så stor og fin"Lille"snuppa er blitt 8350g og 71cm lang, blitt så stor!!
*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
de vokser så fort!!"Lille"snuppa er blitt 8350g og 71cm lang, blitt så stor!!
*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
de vokser så fort!!
Fin"Lille"snuppa er blitt 8350g og 71cm lang, blitt så stor!!
*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Du kan jo ikke det. Du har et par tusen innlegg du skal ta igjen før midnatt ;-)Trøøøtt.. skal man legge seg før 22 for første gang på... Ja, veldig lenge... Ja, tror det.
- på app'n -
Ha ha ha! Nei takk, jeg tror jeg står over.Du kan jo ikke det. Du har et par tusen innlegg du skal ta igjen før midnatt ;-)
E våkna også i det jeg krøp under dyna. Jeg tror de har en innebygd alarm som går av når mamma vil sove!Jeg var flink i kveld, var i seng 21.50, i det jeg trakk dyna god over meg våknet lille! Snakk om timing! Jeg som skulle snike til meg litt søvn!![]()
ingen tvilE våkna også i det jeg krøp under dyna. Jeg tror de har en innebygd alarm som går av når mamma vil sove!![]()
- på app'n -
Uffe.. Negl som har grodd feil, eller slått deg?Putta mini i seng, og sitter med føttene i grønnsåpevannfotbad. Au au på storetåa! Hvis ikke grønnsåpebad hjelper i løpet av den neste uka så må jeg nok ta en tur til legen ja. Au au!
Sent from my iPhone using BV Forum
Huffda. Hva har du gjort?Putta mini i seng, og sitter med føttene i grønnsåpevannfotbad. Au au på storetåa! Hvis ikke grønnsåpebad hjelper i løpet av den neste uka så må jeg nok ta en tur til legen ja. Au au!
Sent from my iPhone using BV Forum
Gjesp. Tøffelstrikking.Tra la la la la...
- på app'n -