Skravletråd

Åhnei, så forferdelig! Men tenker det er stas for han da.. gruer meg allerede til gutten min skal begynne, flaks at det er to år igjen!!
Ja, han gleder seg. :) det blir sikkert bra på et vis, jeg klarer bare ikke å se for meg den bittelille bøtteknotten min som skolegutt. De vokser så fort. :(

- på app'n -

Hmm.. det burde heller vært "posten skal KANSKJE frem". Ikke nok med at de kutter levering på lørdager, nå gidder de ikke levere ut pakker heller.. :rolleyes:
Blir spennende å se om de tar den med i morgen.
- på app'n -

Hmm.. det burde heller vært "posten skal KANSKJE frem". Ikke nok med at de kutter levering på lørdager, nå gidder de ikke levere ut pakker heller.. :rolleyes:
Blir spennende å se om de tar den med i morgen.
- på app'n -
Haha så enig! Vet om ei som fikk hentemelding fra et postkontor 3 timer unna...! Latskap fra postens side :P

Haha så enig! Vet om ei som fikk hentemelding fra et postkontor 3 timer unna...! Latskap fra postens side :P
Oh my!
Ut ifra sporingen har den vært på veien mellom terminalen og postkontoret siden fredags morgen. Den turen tar max 30 minutter.:rolleyes: Kanskje den ender opp på andre siden av landet?

- på app'n -

Oh my!
Ut ifra sporingen har den vært på veien mellom terminalen og postkontoret siden fredags morgen. Den turen tar max 30 minutter.:rolleyes: Kanskje den ender opp på andre siden av landet?

- på app'n -
Hahaha det minner meg om en annen pakke som skulle fra trondheim til stavanger, den var en tur innom københavn og amsterdam pluss bergen før den kom frem

Har en anbefaling å komme med!
Burts bees baby bee diaper ointment
Helt ufattelig god bleiekrem for sår hud! Fynker som bare rakkern, sååå fornøyd!! Anbefales på det sterkeste :)

Back
Topp