Så bra!Endelig slipper jeg og trille D i søvn, har en periode lagt han inne i senga på dagen når han har hvilt, for å venne han av trillingen og det har nok hjelpt![]()
- på app'n -
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!Endelig slipper jeg og trille D i søvn, har en periode lagt han inne i senga på dagen når han har hvilt, for å venne han av trillingen og det har nok hjelpt![]()
Ja, du begynner å dra på årene.Ja, jeg føler meg brått nesten litt gammel.
- på app'n -
Jepp! Rynkene har begynt å vise seg og tyngdekraften jobber mot meg - hadde de vært store nok kunne jeg knyta puppa oppå hodet og brukt de til ørevarmere.Ja, du begynner å dra på årene.![]()
hahahaJepp! Rynkene har begynt å vise seg og tyngdekraften jobber mot meg - hadde de vært store nok kunne jeg knyta puppa oppå hodet og brukt de til ørevarmere.it only goes downhill from here!
- på app'n -
Så bra!![]()
- på app'n -
Så deilig. A har endelig begynt å sove lenger enn en halvtimeSovet ute siden halv ti og sover ennå! Sov tre timer ute igår og![]()
Så deilig. A har endelig begynt å sove lenger enn en halvtimeSov to timer i går og er på god vei dit i dag og
![]()
Åhnei, så forferdelig! Men tenker det er stas for han da.. gruer meg allerede til gutten min skal begynne, flaks at det er to år igjen!!Åh... Nå er eldstemann meldt inn på skolen..Liker ikke!!
Ja, han gleder seg.Åhnei, så forferdelig! Men tenker det er stas for han da.. gruer meg allerede til gutten min skal begynne, flaks at det er to år igjen!!
Haha så enig! Vet om ei som fikk hentemelding fra et postkontor 3 timer unna...! Latskap fra postens sideHmm.. det burde heller vært "posten skal KANSKJE frem". Ikke nok med at de kutter levering på lørdager, nå gidder de ikke levere ut pakker heller..
Blir spennende å se om de tar den med i morgen.
- på app'n -
Oh my!Haha så enig! Vet om ei som fikk hentemelding fra et postkontor 3 timer unna...! Latskap fra postens side![]()
Hahaha det minner meg om en annen pakke som skulle fra trondheim til stavanger, den var en tur innom københavn og amsterdam pluss bergen før den kom fremOh my!
Ut ifra sporingen har den vært på veien mellom terminalen og postkontoret siden fredags morgen. Den turen tar max 30 minutter.Kanskje den ender opp på andre siden av landet?
- på app'n -
Haha! Bereist pakke!Hahaha det minner meg om en annen pakke som skulle fra trondheim til stavanger, den var en tur innom københavn og amsterdam pluss bergen før den kom frem
Får man tak i den i butikk, eller bare på nett?Har en anbefaling å komme med!
Burts bees baby bee diaper ointment
Helt ufattelig god bleiekrem for sår hud! Fynker som bare rakkern, sååå fornøyd!! Anbefales på det sterkeste![]()
Jeg fikk den på babyshop så regner med den er å få i butikker andre steder i landet også!Får man tak i den i butikk, eller bare på nett?![]()
Usj da:-/ får håpe ho vil sove litt snart!Idag er det vil-ikke-sove-men-jeg-er-drit-trøtt-dagen....
Hun har sovet en halv time idag. Ellers vært helt hyper. Nå er hun endelig i drømmeland.Usj da:-/ får håpe ho vil sove litt snart!