Skravletråd

tror nok det :)
Mamma sover bipbipbip det må jeg gjøre noe med
Mamma satte seg i sofaen bipbipbip det må jeg gjøre noe med
Mamma har varm mat bipbipbip det må jeg gjøre noe med
Og så videre :P
Hehehe. Sånn er det å være mamma ja :)

Fjuh! Ferdig med permisjonspapirer for gubben. 9 sider med forsida. :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

ni sider? det var jo en del.. Når skal han ha perm/ når skal du begynne å jobbe?

ni sider? det var jo en del.. Når skal han ha perm/ når skal du begynne å jobbe?
Han skal ha gradert, så ble tre sider mer enn vanlig. :)
Jeg begynner å jobbe 2.jan (har ferie f.o.m. siste uka i nov), og han skal være hjemme 2 dager i uka frem til slutten av juli. :)

skal lille begynne i barnehage i januar? Her er oppstart i barnehage 3. januar... gruer meg som en hund til å slippe henne ut i verden.

skal lille begynne i barnehage i januar? Her er oppstart i barnehage 3. januar... gruer meg som en hund til å slippe henne ut i verden.
Han har fått plass fra 15.desember. Gruer meg noe fryktelig, skulle helst hatt ham hjemme til i hvert fall august. Trøster meg med at han i hvert fall får lang innkjøring og får fri to dager i uken..

Ja, er kommunal. :(
Tror det er slik at kommunene ikke har lov å legge inn prioritet ved opptak i vedtektene sine. Huff, føler med deg, det er jo helt umulig å si noe om plass. Leser jo støtt og stadig om de som reiser gjennom flere bydeler for å levere i bhg. Håper det ordner seg for deg!

Tror det er slik at kommunene ikke har lov å legge inn prioritet ved opptak i vedtektene sine. Huff, føler med deg, det er jo helt umulig å si noe om plass. Leser jo støtt og stadig om de som reiser gjennom flere bydeler for å levere i bhg. Håper det ordner seg for deg!
Får prioritet, bare ikke første :( så er bare å vente å se. :)

Back
Topp