Er det ikke alltid sånn da? Tror de har en innebygget radar!Hehe! Det gikk brahun våkna ikke før etter at jeg sovna
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ikke alltid sånn da? Tror de har en innebygget radar!Hehe! Det gikk brahun våkna ikke før etter at jeg sovna
![]()
tror nok detEr det ikke alltid sånn da? Tror de har en innebygget radar!
Hehehe. Sånn er det å være mamma jatror nok det
Mamma sover bipbipbip det må jeg gjøre noe med
Mamma satte seg i sofaen bipbipbip det må jeg gjøre noe med
Mamma har varm mat bipbipbip det må jeg gjøre noe med
Og så videre![]()
jepp! Ville ikke ha byttet det mot noe i hele verden!!Hehehe. Sånn er det å være mamma ja![]()
Han skal ha gradert, så ble tre sider mer enn vanlig.ni sider? det var jo en del.. Når skal han ha perm/ når skal du begynne å jobbe?
Han har fått plass fra 15.desember. Gruer meg noe fryktelig, skulle helst hatt ham hjemme til i hvert fall august. Trøster meg med at han i hvert fall får lang innkjøring og får fri to dager i uken..skal lille begynne i barnehage i januar? Her er oppstart i barnehage 3. januar... gruer meg som en hund til å slippe henne ut i verden.
Har du fått plass allerede i Bergen? Lille er enda på venteliste der jeg jobber.skal lille begynne i barnehage i januar? Her er oppstart i barnehage 3. januar... gruer meg som en hund til å slippe henne ut i verden.
Ja, ansattes barn har første prioritet på plass, så det har aldri vært noe problem for oss.. er din barnehage kommunal?Har du fått plass allerede i Bergen? Lille er enda på venteliste der jeg jobber.![]()
Ja, er kommunal.Ja, ansattes barn har første prioritet på plass, så det har aldri vært noe problem for oss.. er din barnehage kommunal?
Tror det er slik at kommunene ikke har lov å legge inn prioritet ved opptak i vedtektene sine. Huff, føler med deg, det er jo helt umulig å si noe om plass. Leser jo støtt og stadig om de som reiser gjennom flere bydeler for å levere i bhg. Håper det ordner seg for deg!Ja, er kommunal.![]()
Får prioritet, bare ikke førsteTror det er slik at kommunene ikke har lov å legge inn prioritet ved opptak i vedtektene sine. Huff, føler med deg, det er jo helt umulig å si noe om plass. Leser jo støtt og stadig om de som reiser gjennom flere bydeler for å levere i bhg. Håper det ordner seg for deg!
Når er det egentlig farsdag? Første eller andre helgen i november?![]()
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Thank you, det går i glemmeboken hvert år.Andre, 10.11
*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Og hva har vi tenkt å gi?Når er det egentlig farsdag? Første eller andre helgen i november?![]()
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Vinflaske til min egen far, og mannen får nok ... Hmmmm.... Tja hva skal mini gi sin far mon tro?!Og hva har vi tenkt å gi?![]()