Lille Petter edderkopp han klatret på min hatt..,Kan dere ta den trallen nå jenter? Lille har vært våken fem ganger siden kvart over sju![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lille Petter edderkopp han klatret på min hatt..,Kan dere ta den trallen nå jenter? Lille har vært våken fem ganger siden kvart over sju![]()
Så begynte det å regne og petter ned han dattLille Petter edderkopp han klatret på min hatt..,
Så kom solen og skinte på min hatt.. Hvordan gikk det?Så begynte det å regne og petter ned han datt
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
JippihurraaJippi, dere er noen engler! Lille fikk mat klokka elleve, sov til tre, fikk mat og sov til halv åtte... Da sto hun og fruen oppjeg våkna nå
![]()
kanskje han reagerer på bleien?Blææææ, lille er blitt så rød bak på rumpa igjen. Forstår ikke hvordan han blir det , dette er andre gang på veldig kort tid.
kanskje han reagerer på bleien?
Det hadde vært helt nydelig! + noen ansatte.Åååh... Kom over en side i dag om natursamfunn. Mon tro om jeg får til en microversjon her hjemme? Hadde aldri fått gubben med på å bo på slike steder, han er altfor materialistisk.
Bare så synd vi ikke kan ha ku her, de trenger for stor plass. :/ (ja, jeg har undersøkt! Hihi...)
Tenk så deilig å være selvforsynt med melk, kjøtt, grønnsaker, korn etc.. den dagen vi får oss småbruk, da skal vi ha det sånn.*drømme*
Njååå.. måtte hatt noen til å ta slakting, ellers skulle vi nok fått tatt alt selv.Det hadde vært helt nydelig! + noen ansatte.![]()
DEt var det jeg tenkte folk tilNjååå.. måtte hatt noen til å ta slakting, ellers skulle vi nok fått tatt alt selv.heldigvis drømmer gubben om det samme.
Tror vi leste samme greie, jeg vil også bli slik!Åååh... Kom over en side i dag om natursamfunn. Mon tro om jeg får til en microversjon her hjemme? Hadde aldri fått gubben med på å bo på slike steder, han er altfor materialistisk.
Bare så synd vi ikke kan ha ku her, de trenger for stor plass. :/ (ja, jeg har undersøkt! Hihi...)
Tenk så deilig å være selvforsynt med melk, kjøtt, grønnsaker, korn etc.. den dagen vi får oss småbruk, da skal vi ha det sånn.*drømme*
Sier du det? Og jeg som trodde at folk kom til å synes jeg var klin gæren.Tror vi leste samme greie, jeg vil også bli slik!
Det SNØR!![]()
Ikke herDet SNØR!![]()