Skravletråd

Lille Petter edderkopp han klatret på min hatt..,
Så begynte det å regne og petter ned han datt

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Da ble det liv i petterkopp som klatret på min hatt

Ble det noe søvn? :)

Åååh... Kom over en side i dag om natursamfunn. Mon tro om jeg får til en microversjon her hjemme? Hadde aldri fått gubben med på å bo på slike steder, han er altfor materialistisk.
Bare så synd vi ikke kan ha ku her, de trenger for stor plass. :/ (ja, jeg har undersøkt! Hihi...)
Tenk så deilig å være selvforsynt med melk, kjøtt, grønnsaker, korn etc.. den dagen vi får oss småbruk, da skal vi ha det sånn. :D *drømme*

Blææææ, lille er blitt så rød bak på rumpa igjen. Forstår ikke hvordan han blir det , dette er andre gang på veldig kort tid.

Åååh... Kom over en side i dag om natursamfunn. Mon tro om jeg får til en microversjon her hjemme? Hadde aldri fått gubben med på å bo på slike steder, han er altfor materialistisk.
Bare så synd vi ikke kan ha ku her, de trenger for stor plass. :/ (ja, jeg har undersøkt! Hihi...)
Tenk så deilig å være selvforsynt med melk, kjøtt, grønnsaker, korn etc.. den dagen vi får oss småbruk, da skal vi ha det sånn. :D *drømme*

Det hadde vært helt nydelig! + noen ansatte. ;)

Tror vi leste samme greie, jeg vil også bli slik!

Back
Topp