Skravletråd

De sa de skulle bli ferdig innen en mnd. 2 uker har gått. Ser ikke så veldig mye fremgang at det gjør noe...så tviler. :(
Så kjedelig! De burde raska på litt. Har de sagt én måned skal det være én måned.
Jeg syns du skal troppe opp og stå og glo på dem, med bustete hår og et kjevle i hånda. Hver dag til de er ferdig. Da går det nok unna. :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Så kjedelig! De burde raska på litt. Har de sagt én måned skal det være én måned.
Jeg syns du skal troppe opp og stå og glo på dem, med bustete hår og et kjevle i hånda. Hver dag til de er ferdig. Da går det nok unna. :p

Hahaha, da blir det nok god stemning ;)

Nå har vi kjøpt bilstol! Endte på Cybex Sirona vi. Var kundekveld på babyshop så fikk 25% rabatt, det sier man ikke nei til! Så glad og fornøyd sa jeg at jeg skulle ha den, og heldigvis var betjeningen så hjelpsom at de bar den til kassen for meg og lasset den på en trillevogn. Lite visste jeg at man bør være to når man kjøper bilstol for å få bilstolen med seg ut i bilen...! Utenfor butikken stod en meget hyggelig mann fra Trygg Trafikk og tilbød sin hjelp for å få merakkelset ned rulletrappa og ut i bilen. Heihopp hurra for at det enda finnes hjelpsomme ukjente!

Nå har vi kjøpt bilstol! Endte på Cybex Sirona vi. Var kundekveld på babyshop så fikk 25% rabatt, det sier man ikke nei til! Så glad og fornøyd sa jeg at jeg skulle ha den, og heldigvis var betjeningen så hjelpsom at de bar den til kassen for meg og lasset den på en trillevogn. Lite visste jeg at man bør være to når man kjøper bilstol for å få bilstolen med seg ut i bilen...! Utenfor butikken stod en meget hyggelig mann fra Trygg Trafikk og tilbød sin hjelp for å få merakkelset ned rulletrappa og ut i bilen. Heihopp hurra for at det enda finnes hjelpsomme ukjente!
I dag er nok den beste dagen å kjøpe bilstol på, ja!

Det var det jeg tenkte, så holdt på og ikke skrive hvem jeg var. For tenkte dere så det;)
Wæææ! Hva skjer med folket?! Kanskje jeg også må bytte? Sånn for å henge med på trenden tenker jeg?

Jeg surrer med mamma13 og mamma2013, dere andre går det fint med enn så lenge. :p

Blir litt småforvirra ja! Hehe! Så lenge ingen roter med bildene i tillegg så skal jeg nok nesten klare å holde orden her!

God formiddag!
Lite planer i dag. Nå skal E sove litt, og så må jeg vaske litt tøy.
A skal i bursdag i morra, så mulig vi drar og kjøper gave i dag. Får se hva vi gidder. Er så kaldt og utrivelig vær å farte rundt i.

Har akkurat lagt minien,han virket trøtt. Men ligger og lager masse lyder og roper.hehe.Spiste to skiver til lunch,sulten liten kar.
Er nattåpent på et senter her idag så lurer på om jeg skal en tur og kikke, men det er ikke dør senere:)

Back
Topp