Hihi så herlig
Jada, er herlige, men da var det ikke vits og synge mer, for han bare lo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi så herlig
så søt da! <3Skulle synge en sang til D når jeg la han idag, jeg begynte, bæ bæ lille lam, så begynte han å le så bare det, det er det hver gang jeg begynner på den sangen, må le av han alså!
Skulle synge en sang til D når jeg la han idag, jeg begynte, bæ bæ lille lam, så begynte han å le så bare det, det er det hver gang jeg begynner på den sangen, må le av han alså!
Nå trodde jeg vi hadde fått en ny sniker.woahh..Nå må dere ikke bli redd, det er bare jeg, K&A som har byttet nick![]()
Nå trodde jeg vi hadde fått en ny sniker.![]()
åh, kjedelig at det må hentes et stykke unna, men spennende med pakker daÅRH, Idag har jeg fått tre hentelapper i posten. Svigerfar har vært ute i huset vårt og snakket med rørleggeren, så tok han med posten til meg, men pakkene må jo hentes på butikken rett nedenfor oss... Æsj
Æææh har du bytta nick?!ÅRH, Idag har jeg fått tre hentelapper i posten. Svigerfar har vært ute i huset vårt og snakket med rørleggeren, så tok han med posten til meg, men pakkene må jo hentes på butikken rett nedenfor oss... Æsj
Haha, du ble redd du.Æææh har du bytta nick?!
Æ kan være en venn...Aha, bruker alltid å begynne nederst på uleste tråder og lurte litt på om vi hadde fått oss en ny venn![]()
Hoho, skulle likt å sett uttrykket hans da!En kollega av fruen hadde hatt tidenes kommentar i dag (skal sies at han ikke har barn,men dog).. Fruen hadde tidligvakt i dag, og var rimelig trøtt etter bare litt over fem timer søvn..
Fruen "åh, jeg er så trøtt, har bare sovet litt over fem timer!"
Kollega "du, hun dama di, hva gjør hun da?" (ment som at ligger jeg bare å sover liksom)
Fruen "hun har bare sovet tre timer!"
Haha, han ble fort stille!
Bra han ikke møtte meg og spurte om det, har hatt rimelig kort lunte i dag, spesielt hvis det har vært for lenge mellom kaffekoppene!
Hahaha tidenes!En kollega av fruen hadde hatt tidenes kommentar i dag (skal sies at han ikke har barn,men dog).. Fruen hadde tidligvakt i dag, og var rimelig trøtt etter bare litt over fem timer søvn..
Kollega "du, hun dama di, hva gjør hun da?" (ment som at ligger jeg bare å sover liksom)
Bra han ikke møtte meg og spurte om det, har hatt rimelig kort lunte i dag, spesielt hvis det har vært for lenge mellom kaffekoppene!
En kollega av fruen hadde hatt tidenes kommentar i dag (skal sies at han ikke har barn,men dog).. Fruen hadde tidligvakt i dag, og var rimelig trøtt etter bare litt over fem timer søvn..
skjønner deg så godt! Vet dere når dere får komme hjem da?Å gaaaah, jeg er så trøtt. Går rundt som en zombie. Baby A sover fint hele natten, ikke det som er problemet. Våkner heeele tiden, sengen er hard og det er trangtVi sover i en knallhard 120 seng, mens vi er vant til en deeilig 180 seng. JEG VIL HJEM OG SOVE!
De sa de skulle bli ferdig innen en mnd. 2 uker har gått. Ser ikke så veldig mye fremgang at det gjør noe...så tviler.skjønner deg så godt! Vet dere når dere får komme hjem da?