Skravletråd

Jo, får sende deg sammen med vognen da ;) der er det ikke så nøye :D
Uff, nei, det hørtes klaustrofobisk ut! (som om ikke det å ligge i en koffert gjorde det, liksom...) :p

Haha :p Nei, nå må jeg se å komme meg på badet og finne sengen. ÅÅ, jeg savner sengen min :( MEN hvor blir det av folk? Er det pga appen som tuller seg? :mad:

Haha :p Nei, nå må jeg se å komme meg på badet og finne sengen. ÅÅ, jeg savner sengen min :( MEN hvor blir det av folk? Er det pga appen som tuller seg? :mad:
Jeg er her jeg, innimellom iallefall. Ikke mye spennende på disse trakter.. passer unger på jobb og hjemme, og prøver meg på litt husarbeid innimellom.. ja, også holder vi på å ordne til dåpen neste helg!

Helt sikkert. :( jeg bruker nettleseren på telefonen (avhengig? Neiiiida!) , og det er fryktelig kronglete..
Håper folk snart finner tilbake, og at appn blir fikset.

Jeg er her jeg, innimellom iallefall. Ikke mye spennende på disse trakter.. passer unger på jobb og hjemme, og prøver meg på litt husarbeid innimellom.. ja, også holder vi på å ordne til dåpen neste helg!
Jobb igjen ja... Fremmedord det her i huset. ;) har det gått greit? :)

Jobb igjen ja... Fremmedord det her i huset. ;) har det gått greit? :)
Det har gått helt greit det. Savner selvfølgelig tiden hjemme med lillegullet, men det er nå en gang slik.. Har ammefri da, så det blir korte dager fra åtte til kvart over to :)

Jeg er her! Ja appen er helt på bærtur... Tester ut en ny en nå, tapatalk... Uansett, har vært lite å se rundt omkring fordi jeg har ligget strekk ut med influensa en uke nå. 40 i feber sist onsdag-søndag, helt forferdelig :( Har heldigvis ikke smittet noen, så det er jo bra. Men nå er jeg her da, med forkjøla nese og øyebetennelse, tok meg skikkelig denne gangen

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Jeg er her! Ja appen er helt på bærtur... Tester ut en ny en nå, tapatalk... Uansett, har vært lite å se rundt omkring fordi jeg har ligget strekk ut med influensa en uke nå. 40 i feber sist onsdag-søndag, helt forferdelig :( Har heldigvis ikke smittet noen, så det er jo bra. Men nå er jeg her da, med forkjøla nese og øyebetennelse, tok meg skikkelig denne gangen

Huffameg! Håper du blir frisk igjen snart. Er fælt med feber. :(

Ja, vi har ikke trådløst nett så er kun på nettet med mobil. Jeg har brukt nettleseren innimellom, men det er jo så kronglete så håper dem får fikset appen snart!! :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Masse god bedring!! :)

Her er det lille som er blitt syk, lite matlyst, rennende nese og litt hoste..

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Huff, stakkars. Masse god bedring!

huff da! God bedring!

Er her jeg også,innimellom!Har ikke opplevd noe tull med appen jeg! Hm...
Tiden strekker ikke helt til, lille styrer mye med tenner så det er lite søvn på natta og en del sutring på dagen! Prøver å få strikka litt julegaver (og barselgaver) så fort jeg har et ledig øyeblikk :)

Uff, det er vooondt! Håper dine får grodd, E bare biter opp igjen hver gang det har grodd. :/
har flere små sår på den ene sida, heldigvis igjen på den andre.. Hun kjører jo tanna nedi på samme plass omtrent hver gang! Tror jeg må prøve en ny ammestilling i dag altså! Har ikke lyst å gi opp amminga helt enda,men fy så vondt det gjør!

Auuuu! Tenkte jeg skulle være smart å bruke ammeskjold for å la sprene gro! Lille syns det var veldig spennende og satte tenna så hardt hun kunne i denne gummisaken! Å hei, det gjorde vondt!!! Så ble det tvillingstilling istede!aldri mer ammeskjold!

Auuuu! Tenkte jeg skulle være smart å bruke ammeskjold for å la sprene gro! Lille syns det var veldig spennende og satte tenna så hardt hun kunne i denne gummisaken! Å hei, det gjorde vondt!!! Så ble det tvillingstilling istede!aldri mer ammeskjold!

Au!
Jeg hadde også tenkt å bruke det, men det er kanskje ikke så lurt.. Blir nok å legge vekk meieriet her i gården nå.

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Å, det er vondt!
Jeg la de også bort etter én gang av samme grunn. Bytte av stilling funker bra, mine har faktisk grodd!

* app'n *

Back
Topp