heng med oss hvis du vilHei. Jeg er ny her inne og bare lurer på om jeg er med i februar gruppa eller mars gruppa. Hadde termin 11 mars. Men prinsessa kom 21 februarstår jo termin, så da er det sikkert mars da
?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
heng med oss hvis du vilHei. Jeg er ny her inne og bare lurer på om jeg er med i februar gruppa eller mars gruppa. Hadde termin 11 mars. Men prinsessa kom 21 februarstår jo termin, så da er det sikkert mars da
?
Hei. Jeg er ny her inne og bare lurer på om jeg er med i februar gruppa eller mars gruppa. Hadde termin 11 mars. Men prinsessa kom 21 februarstår jo termin, så da er det sikkert mars da
?
Hei. Jeg er ny her inne og bare lurer på om jeg er med i februar gruppa eller mars gruppa. Hadde termin 11 mars. Men prinsessa kom 21 februarstår jo termin, så da er det sikkert mars da
?
?
Velkommen til ossHei. Jeg er ny her inne og bare lurer på om jeg er med i februar gruppa eller mars gruppa. Hadde termin 11 mars. Men prinsessa kom 21 februarstår jo termin, så da er det sikkert mars da
?
Åååååå det kløøør! Jeg har et på hælenÅrh. Myggstikk under foten... Whyyyy? Au
Det er fælt! Mygg er noen unødvendige kryp!Årh. Myggstikk under foten... Whyyyy? Au
Uff, stakkars! Og så de sprøytene som er så fæle.Unødvendig ja. Tre til i løpet av natten rett ved siden av. Kan såvidt gå på foten. + betennelse i håndleddet. Flott deeeet! Legen ville gi meg kortisonsprøyte, men jeg lot vær før vi reiste. Tenkte på ifht amming, men nå er hånden mye verre. Kan så vidt bevege tommelen. Og å løfte mini er glemmesak. Må vel bare få den dumme sprøyten da. Rart man kan få sprøyte, men ikke smøre på krem med tanke på ammingen...
Tittet litt rundt i munn til mini nå. Er jaggu ikke rart gutten sover dårlig! Det er FIRE tenner på vei ut samtidig! Det må jo være grusomt vondt!
* taletuten *
Huff, ikke rart han er urolig stakkars.Tittet litt rundt i munn til mini nå. Er jaggu ikke rart gutten sover dårlig! Det er FIRE tenner på vei ut samtidig! Det må jo være grusomt vondt!
* taletuten *
oida, det var mange på en gang! Stakar!Tittet litt rundt i munn til mini nå. Er jaggu ikke rart gutten sover dårlig! Det er FIRE tenner på vei ut samtidig! Det må jo være grusomt vondt!
* taletuten *
Å... Min aller første brystbetennelse... Au..
* taletuten *