Skravletråd

Hei. Jeg er ny her inne og bare lurer på om jeg er med i februar gruppa eller mars gruppa. Hadde termin 11 mars. Men prinsessa kom 21 februar:) står jo termin, så da er det sikkert mars da;)?
heng med oss hvis du vil :) Kjempekoselig gjeng her inne :)

Hei. Jeg er ny her inne og bare lurer på om jeg er med i februar gruppa eller mars gruppa. Hadde termin 11 mars. Men prinsessa kom 21 februar:) står jo termin, så da er det sikkert mars da;)?

Her er vi et sammensurium av datoer, så alle er velkomne! :)
Min termin var 3.februar, men knøttet ville ut 29.januar. :)

Gjeesp sier mamman, leke sier emmsen... Håper dette er et engangstilfelle..

*Emma020213*
*på app'n*

Unødvendig ja. Tre til i løpet av natten rett ved siden av. Kan såvidt gå på foten. + betennelse i håndleddet. Flott deeeet! Legen ville gi meg kortisonsprøyte, men jeg lot vær før vi reiste. Tenkte på ifht amming, men nå er hånden mye verre. Kan så vidt bevege tommelen. Og å løfte mini er glemmesak. Må vel bare få den dumme sprøyten da. Rart man kan få sprøyte, men ikke smøre på krem med tanke på ammingen...

Unødvendig ja. Tre til i løpet av natten rett ved siden av. Kan såvidt gå på foten. + betennelse i håndleddet. Flott deeeet! Legen ville gi meg kortisonsprøyte, men jeg lot vær før vi reiste. Tenkte på ifht amming, men nå er hånden mye verre. Kan så vidt bevege tommelen. Og å løfte mini er glemmesak. Må vel bare få den dumme sprøyten da. Rart man kan få sprøyte, men ikke smøre på krem med tanke på ammingen...
Uff, stakkars! Og så de sprøytene som er så fæle. :(

* taletuten *

Tittet litt rundt i munn til mini nå. Er jaggu ikke rart gutten sover dårlig! Det er FIRE tenner på vei ut samtidig! Det må jo være grusomt vondt!

* taletuten *

Æsj, imorgen drar vi fra solen og hjem til høsten. Ferien har gått fort, men skal bli deilig å komme hjem til egen seng og hus :) og ikke minst hente voffsen ❤

Back
Topp