Skravletråd

Jeg som alltid har tenkt at strikkhopp på Rjukan var SÅÅ langt borte...! I dag har vi vært nettop der :D vi skulle på museumet fra tungtvannsoperasjonen da, men gikk jo over broa med strikkhopp. Lite visste jeg at det var "her" :P hihi så fornøyd! Hva gjør februardamene idag?!

Så gøy :)
Her har vi vært på løpen i hele dag, dro først til svigermor en tur så til et vennepar også videre til bror til sambo :p Nå har jeg så vondt i ryggen av å ha sitti på gamle stoler så skal bli godt å innta sofaen når lille har sovnet :)

*Emma020213*
*på app'n*

I dag har jeg mini og storemini vært på akvariet!! En kjempefint tur, uten alt for mye folk. Var gøy å se sjøløvene :)
nå er gjengen min i seng, og jeg skal prøve å strikke putetrekk til en pute.. er ikke superflink til å holde på strikkefastheten, så får se hvordan pute den passer til etterhvert!!

Så gøy! Prøvde dere?*
Neii det ble ikke strikkhopp på meg i dag :/ må tilbake en annen gang kjenner jeg! Var verken kledd eller i humør til strikkhopp i regnværet. Men vi var på industriarbeidermuseet :) det falt i smak!

Jeg skulle gi mini en flaske til kvelds siden hun har spist lite idag, men hun bare brakk seg. Hmm. Mystisk. Hun har jo fått mme før. Så ut som hun aldri hadde fått noe verre...

Å, for ein strålande moooorgoooon, å for ein strålande dag! *nynner*

I dag fikk gubben overlevert vekkerklokka (minsten) når han var klar for å stå opp kl 06:30, så jeg fikk en time heeelt alene i sengen! Kunne sovet lengre, men våknet av at den lille saken var misfornøyd nede i stua. Gubben var bare en tur på badet, men han lille er ikke så tålmodig.:p

Nå sover vekkerklokka igjen, så storebror og jeg har spist frokost og ser på tegnefilm. :)

* taletuten *

God morgen! Her stod vi opp kl 7, lekte litt på gulvet og Emma satte seg nesten opp av seg selv :D Klatre har hu begynte med og, hvor har babyen min blitt av?? Vi skal slappe av inne i dag, regner ute og med to snørrete barn så blir vi inne. Skal i bursdag til nevøen min kl 4, så da blir det vel nok sprell med 8 barn i alderen 0-9 år :p

Hva skal dere gjøre i dag? :)

*Emma020213*
*på app'n*

Vi (les jeg)prøver å overleve til fruen er ferdig på jobb,da skal jeg ha en dupp! Lille skreller rundt på gulvet (når hun glemmer at hun er sur og ikke sutrer)...

Høsten har offisielt ankommet. Pøsregn og 7 grader. I dag blir det strømpis på største.. og må få klargjort ovnen snart. Spørs om ikke jeg må gjøre det selv, gitt.

* taletuten *

Her er det også pøsregn med 9 grader.. Må nok finne fram strømpebuksene til storebror her også nå..Gleder meg litt til snøen kommer nå, se Emma leke i snøen for første gang :D

*Emma020213*
*på app'n*

Idag kom en dame løpende bort til oss for hun ville se på lille A. Hun sa hun var så precious og clever og at hun kom til å få et godt liv og bli veldig lykkelig. Hehe, ble litt satt ut, men godt å vite ;-) hun avsluttet med at det var en glede for henne å møte oss...

Creepy, ja :) men også hyggelig. :D

Idag kom en dame løpende bort til oss for hun ville se på lille A. Hun sa hun var så precious og clever og at hun kom til å få et godt liv og bli veldig lykkelig. Hehe, ble litt satt ut, men godt å vite ;-) hun avsluttet med at det var en glede for henne å møte oss...

Creepy, ja :) men også hyggelig. :D
Haha, så.. snålt! :D

* taletuten *

Lille store babyen min begynner å bli så stor - i morra skal han være med noen hjem etter bhg for første gang. :eek: det blir rart, det!

* taletuten *

Lille store babyen min begynner å bli så stor - i morra skal han være med noen hjem etter bhg for første gang. :eek: det blir rart, det!

* taletuten *
Ja, storebror her i huset har blitt med andre hjem to ganger... Rart med tom stol ved middagsbordet. Men veldig koselig å se hvor kjekt han har det med vennene når jeg henter om kvelden da <3

Hei. Jeg er ny her inne og bare lurer på om jeg er med i februar gruppa eller mars gruppa. Hadde termin 11 mars. Men prinsessa kom 21 februar:) står jo termin, så da er det sikkert mars da;)?

Hei. Jeg er ny her inne og bare lurer på om jeg er med i februar gruppa eller mars gruppa. Hadde termin 11 mars. Men prinsessa kom 21 februar:) står jo termin, så da er det sikkert mars da;)?
Heihopp velkommen! Vi er litt sammensurium av alt muligslags datoer her inne :) jeg hadde termin 5. Februar men fikk 26. Januar. Andre har hatt termin i februar og fått i mars, noen fikk faktisk i februar, mens andre fra mars-forumet har bare sneket seg inn her istedet :) du er hjertelig velkommen! Alltid gøy med nye :)

Back
Topp