Skravletråd

Strikkepinner fra ebay ;) Store pakker til små priser! Typ 10 rundpinner til prisen av en i Norge, og samme med strømpepinner. Og en mappe med ca 20 heklenåler til en slikk og ingenting ;)

Garn kjøpte jeg litt på ebay (men sparte ikke mye), og en del fra SparKjøp (BILLIG!!!)
Aha. Mine rundpinner fra ebay (i bambus) ryker i festene. :/ synd, for de er gode å strikke med..

Sparkjøp tenkte jeg meg en tur til neste helg. Har ikke bil denne helgen. Må jo benytte seg av salget på garn! ;)
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Aha. Mine rundpinner fra ebay (i bambus) ryker i festene. :/ synd, for de er gode å strikke med..

Sparkjøp tenkte jeg meg en tur til neste helg. Har ikke bil denne helgen. Må jo benytte seg av salget på garn! ;)
Ja, genialt at det er så billig! Har kjøpt et hefte derfra også, for jeg har som sagt planer om å strikke julegaver, og det bruker å være en fordel å ha oppskrifter som er ment for garnet man strikker i ;)

Ja, genialt at det er så billig! Har kjøpt et hefte derfra også, for jeg har som sagt planer om å strikke julegaver, og det bruker å være en fordel å ha oppskrifter som er ment for garnet man strikker i ;)
Det er det. Kjedelig å finne ut når man er ferdig at det egentlig ikke går. Been there, done that. :/

Auuuuuua!!! Har kutta chilli tidligere i kveld, og så måtte jeg klø meg under nesa i sted, og Gud som det svir!!!!! Har jo vaska hendene maaange ganger siden jeg kutta! Aldri mer chillikutting på meg!!

Auuuuuua!!! Har kutta chilli tidligere i kveld, og så måtte jeg klø meg under nesa i sted, og Gud som det svir!!!!! Har jo vaska hendene maaange ganger siden jeg kutta! Aldri mer chillikutting på meg!!
Engangshansker! ;)
Og skyll hendene i melk! :)

Det finnes ferdigoppkuttet chili i kjøledisken i butikken. I hvert fall i vår butikk :) Bruker en del i wok, og da er det helt genialt å bare klemme på tuben og få det rett opp i gryta uten å være i kontakt med den :)

Gjorde det samme, bare klødde meg i øyet... Trodde jeg skulle bli blind. Så etter det har jeg alltid brukt engangshansker

Sent from my iPhone using BV Forum

Hmm.. skulle legge meg i sted... Kom opp og fant E liggende på tvers midt i sengen.
Sitter fortsatt her og vurderer situasjonen. Flytte baby som faktisk sover søtt? Eller legge seg på tvers selv?
Dilemma.

Er det ikke i februar det pleier å være karneval i BHG? Det er så mange morsomme kostymer på ebay! Hihi. Tenkte jeg skulle bestille, men klarer ikke bestemme meg :p

Er det ikke i februar det pleier å være karneval i BHG? Det er så mange morsomme kostymer på ebay! Hihi. Tenkte jeg skulle bestille, men klarer ikke bestemme meg :p

Februar, ja. :) har vurdert det selv, men er litt redd det ikke kommer frem. Husker ikke når i februar det er..

Uhu :( bekkensmertene fra graviditeten er tilbake! Plutselig svikter venstrefoten igjen :( :(

Syk liten jente. Sittesovet i to timer i natt begge to. Hvorfor blir hun hyper når hun har feber? Trøøøøøtt

Hvir mange tenner har miniene nå?

Back
Topp