Skravletråd

Det klarer hun nok ikke. Skal snakke med henne igjen. Må man skrive under på noe greier? Hun sa hun skulle finne noen jeg skulle fylle ut.

Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, hvis du må fylle ut noe er hun bare vanskelig. Eneste er at noen vil hs bekreftelse fra hs/lege, men de vil jeg putte under kategorien vanskelig...

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Nei, hvis du må fylle ut noe er hun bare vanskelig. Eneste er at noen vil hs bekreftelse fra hs/lege, men de vil jeg putte under kategorien vanskelig...

Har hørt at man må ha legeerklæring etter barnet er ett år...
Ja, den damen der kan være ganske vanskelig...

Har hørt at man må ha legeerklæring etter barnet er ett år...
Ja, den damen der kan være ganske vanskelig...

Hun frøkna di krever nok det, ja. Vanskelige sjefer er så ufattelig slitsomme!
Enda godt hun var positiv til at du får en til i år. :)

Hvem er den lille saken oppi senga, og hvor er min lille med lakenskrekk? :o
Han våkna kun rundt 11 i går kveld (for smokk), og han sover pinadø fortsatt! :o
Han sovna ikke før 9 i går, da, men uansett!

Han våkna kun rundt 11 i går kveld (for smokk), og han sover pinadø fortsatt! :o
Så fantastisk :)) godt for lille å få sove godt! Og litt ekstra gøy for mor og far når ting går på skinner :)

så deilig!! :)

Så deilig :)

Hvordan går det med han i BHG?

Så deilig :)

Hvordan går det med han i BHG?

Han ble hjemme med gubben i dag, men gikk så som så i går og mandag. Mye skrik.. var jo helt på trynet av bhg å legge tilvenning uka før jul. Men regner med det går seg til. Det gikk jo kjempefint den første uka. :)

Han ble hjemme med gubben i dag, men gikk så som så i går og mandag. Mye skrik.. var jo helt på trynet av bhg å legge tilvenning uka før jul. Men regner med det går seg til. Det gikk jo kjempefint den første uka. :)

Ganske tåpelig av BHG ja. Det går seg nok til. :)
Nærmer seg BHGstart for oss begge nå. Om tre uker er vi i gang... Hun er alt for liten :( men likevel blitt så stor.

Ganske tåpelig av BHG ja. Det går seg nok til. :)
Nærmer seg BHGstart for oss begge nå. Om tre uker er vi i gang... Hun er alt for liten :( men likevel blitt så stor.

Ja, de vokser til. Syns nettopp de ble født, og nå er de klare for bhg. Rart hvor fort tida går.

Haha! I dag morges holdt jeg på å dra på jobb i tøflene. Kom ut og stussa over at det var så kaldt på føttene.
Nå når jeg skulle hjem dro jeg fra nøkler. Så da var det å snu og kjøre tilbake.
Håper jeg husker begge unga, da! :p

Haha! I dag morges holdt jeg på å dra på jobb i tøflene. Kom ut og stussa over at det var så kaldt på føttene.
Nå når jeg skulle hjem dro jeg fra nøkler. Så da var det å snu og kjøre tilbake.
Håper jeg husker begge unga, da! :p

Godt jobbet ;)

Det er faktisk ikke verst ;-) hehe.

Hva bringer denne fredagskvelden da, jenter?

Nei, det er nesten litt overraskende. :p

Hva som skjer i kveld avhenger av hvordan ungene legger seg. Eller, minsten. Eldste er peanuts å legge. :)
Fikk boka "hønsestrikk til folket" i postkassen i dag, og der var det mange kule gensere! Har lyst til å begynne på en av de til E, men er nesten tom for garn. :/ bare sokkegarn igjen, og har ikke bil i helgen.
Får se om ikke jeg finner noen rester slik at jeg får begynt litt. Den hersens mariusen er såååå kjedelig, så den blir evighetsprosjekt.:oops:
(og det blir IKKE mariuser i julegave.. Hehe...)

Det er faktisk ikke verst ;-) hehe.

Hva bringer denne fredagskvelden da, jenter?

Huff, i dag har vi flyttet lille inn på eget rom, og planen er å avvenne nattmat. Så nå sitter jeg her da, og tenker på at det skal bli trist å sove uten mini.. har visst glemt at jeg egentlig er dødstrøtt og desperat trenger en natt med sammenhengende søvn.

Ellers har mannen funnet frem film og snacks, så da er kveldsunderholdningen sikret :)

Fått masse strikkepinner og garn i posten, så nå vurderer jeg å sette i gang. Bare redd det ikke blir fint:p Restegarnet skal ihvertfall bli genser til Dani med rosa som grunnfarge;)

Fått masse strikkepinner og garn i posten, så nå vurderer jeg å sette i gang. Bare redd det ikke blir fint:p Restegarnet skal ihvertfall bli genser til Dani med rosa som grunnfarge;)
Fra hvor? :D

Fra hvor? :D

Strikkepinner fra ebay ;) Store pakker til små priser! Typ 10 rundpinner til prisen av en i Norge, og samme med strømpepinner. Og en mappe med ca 20 heklenåler til en slikk og ingenting ;)

Garn kjøpte jeg litt på ebay (men sparte ikke mye), og en del fra SparKjøp (BILLIG!!!)

Back
Topp